Yep!
Yep!
PLIP is goed ontvangen gisteren. Vraag me alleen wel af wat dat zwarte is in die klei?? Dat was bij de pad van Esther niet. Het lijkt wel schimmel of zo.
Had jij de delen aan elkaar geplakt met tape Hanneke, of bleef het zĂł dichtzitten?
Ik heb de delen niet dichtgeplakt met tape, het bleef niet bijster goed zitten, het was de pad erop leggen, en dan heel snel het zadel erop.
Vooral die plek "op de hoek", kan ik me niet zo goed herinneren, er zaten bij mij wel een paar luchtbelletjes in die erg hardnekkig waren.
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Ik had ook zwart erin.
Ik dacht zelf dat het door de lucht kwam. Er komt immers wat klei in de pad en ik dacht dat onder invloed hiervan de verkleuring ontstond.
Wel fijn dat hij nu weer goed getest gaat worden!
Ik zou eind april ook graag weer willen testen, want eind mei gaan we uiteraard op trektocht.
Ik heb 'm trouwens de hele dag in de huiskamer gehad (kamertemperatuur dus), een paar keer gerold met de deegroller en nu zijn de kreukels er aardig uitgetrokken. Als de plastic hoes te koud is, gaan ze er niet uit.
Ik ga het weekend testen.
Amy en de pegaso en Enya met het ijslands zadel.
O nee he, sh*t, Trea ik ben de deegroller vergeten mee te sturen. Denk er inene aan, hij komt alsnog jouw kant op.
Ik had niet zo lang de tijd om de PLIP op te warmen, heb er 2 slaapzakken op gelegd voordat ik hem ging rollen en dat werktte ook goed.
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
joh laat maar. ik heb er zelf eentje. Als ik de pad doorstuur geef ik wel een gil, dan kan je de roller naar dát adres opsturen. Scheelt weer 6,20Oorspronkelijk Geplaatst door Hanneke1980
Ik heb geplipt vandaag.
Ik had 'm mooi plat, maar toen ie op Amy rug ging kreeg ik een vervelende vouw.
Die vouw zie je terug in de "na-foto", de donkere plekken is de ducktape (goh Hanneke ik snap niet hoe je het voor elkaar kreeg zonder tape. Zelf met twee personen konden we het zaakje niet bij elkaar houden)
Maar verder ben ik heeeeeeel tevreden!!![]()
![]()
Dat je trevreden bent Trea, dat snap ik![]()
Top! Pegaso, op wie?????
Ow dat was Pegaso op Amy.
Als het morgen nog weer is (nou ja vandaag was ook niks) dan doe ik morgen Enya en het ijslanderzadel ook nog.
senksOorspronkelijk Geplaatst door trea
Trea: heb je bewust de PLIP achterste-voren op Amy gelegd?
Zo nee: dan is dat wellicht een mogelijke oorzaak van de 'vervelende vouw'.
Oorspronkelijk Geplaatst door trea
Waaaaaaaaattt????Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
Okeee... *gaat de test overdoen*![]()
Whahahahaha
MUTS
(ligt in een scheur)
Bladwijzers