Neeeeeeeeeeeeee ik wil hem nog niet! Krijg mijn zadel pas over twee weken.Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Neeeeeeeeeeeeee ik wil hem nog niet! Krijg mijn zadel pas over twee weken.Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Dan eerst Hanneke.. en Skey of zo??
Hanneke1980, wil je een PLIP?
![]()
May the horse be with you!
Mij maakt het niet uit, ik begrijp best dat eerst alle eigenaars "moeten" testen. Enkel indien ze anders willen eerst de huurders.
Ik doe daar niet moeilijk om hoor. Ik zie het wel als het mijn beurt is en als er iemand langs kan komen.
Ik had inderdaad gemaild dat ik wachten niet erg vind, maar niet wachten is ook niet erg: dus ja hoor ik wil hem wel!
(kreeg vanmorgen nl een sms dat er een tweedehands wintec cair in de winkel ligt, is misschien een goed project om te testen)
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Hele goede reden om te testen!Oorspronkelijk Geplaatst door Hanneke1980
![]()
En daarna Skey dan? Dan Frederieke, dan ik?? Is daar iedereen mee akkoord?
Ja hoor, prima wat mij betreft.
May the horse be with you!
Best!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
vind ik ook goed![]()
En ikke uiteraard ook, ik pas me aan naargelang hoe jullie het kiezen hè.
Diegen die bij mij wil/kan langskomen, laat me op tijd iets weten. Dan kan ik regelen met mijn baas dat ik een namiddag vrij heb of zo.
Ik heb de PLIP inmiddels ontvangen. (helaas is het zadel waarschijnlijk al verkocht)
Ik zat me nog wel wat af te vragen:
Je test je zadel, alleen met PLIP, zonder dekje, maar zeker zonder onderlegger van bont, of wat dan ook. Toch?
Maar die onderleggers zijn toch ook gemaakt en bedoelt om de druk te verdelen? Dus als je zonder test maar normaalgesproken met onderlegger rijdt , dan krijg je toch een scheef beeld?
Skey Herselt ligt net onder Antwerpen toch? Is er iemand die die komt op gaat? Het zou mij pas lukken op een vrije dag, en die zit er niet aan te komen voor 06-02.
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Geen idee...ik wacht af wie zich aanbiedt.
T'is eigenlijk naar Schriek dat diegene met de plil pad moet komen.
Ik woon wel in herselt maar Aramis niet.
Dat is kort tegen Mechelen.
Ik zou alleen het zadel testen. Gewoon om te kijken wat hij doet.Oorspronkelijk Geplaatst door Hanneke1980
Je bontonderlegger gebruik je waarschijnlijk om iets te compenseren.
Met de PLIP zie je of dat juist is of niet.
Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar heeft iemand al de Barefoot getest?
Bladwijzers