uhm volgens mij zat er wel een deegroller bij hoorik heb hem in de doos gestopt tenminste.
uhm volgens mij zat er wel een deegroller bij hoorik heb hem in de doos gestopt tenminste.
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Lama, dat bedoel ik ook.Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
![]()
De korte nacht zeker![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
.. moet je maar niet zo lang aan de telefoon hangen!!!
![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
.. deegroller gevonden hoor! (wel een lichte mèt een deukje
)
hihi, wilde net vragen: wie heeft in de tussentijd mn deegroller gejat?
In principe is elke plek in de plip waar je doorheen kunt kinken een resultaat van 'erg veel' druk.
Ik heb hem een half uur getest met bbpad (zonder extra dekje of schaap) en daarbij was het resultaat: nog geen geheel kale plekken. De drukverdeling van je eigen kont is dus wel redelijk goed hoor (ook geen zitbeenknobbels te zien).
(dubbelpost verwijderd)
May the horse be with you!
... had ik dus ERG veel druk op de plek van mijn beugelophanging![]()
Dit zei Esther nog aan de "overkant"
Even over PLIP gesproken. Ik heb gemerkt dat de indrukken van boomloze zadels "vager" zijn dan van boomzadels. Bij boomzadels zie je makkelijker wat er aan de hand is dan bij boomloos.
Ik denk dat dit komt doordat het klei niet altijd wegkan naar een plaats waar geen druk is, omdat er het pad onderligt.
Bij de Ghost viel dat trouwens mee, want die past redelijk op de plip (je moet gewoon ruimte overhebben om de klei naartoe te laten gaan, anders heb je geen kloppende afdruk.
Vandaag een stalgenootje met PLIP op ST laten rijden.. Bruutie liep weer keurig. Mieke heeft ook les van Bianca en gister bij mijn les gekeken, dus waarschijnlijk voelde het al met al voor Bruut en haar niet héél erg vreemd..
De Plip lag dit keer niet scheef bij de schoft.. Het resultaat: links mooi egaal, precies te zien waar het paneel van de st zat. Rechts (Bruuts 'bolle kant') toch weer een flinke deuk.. wel minder dan bij mij, maar toch goed zichtbaar... Nog eens gevoeld en gekeken, maar onder de ST echt niets uitstekends gevonden..
Het is dus nu uitgesloten dat het aan mij ligt.. blijft over òf een scheve Bruut, of een scheve ST (waarbij ik ernstig denk aan het eerste! ) Morgen ga ik een ander zadel erop leggen (ofwel de podium van een stalgenootje,ofwel de Ghost van mij zusje) Dan kijken wat dáár het resultaat van is!
Blijft lastig, maar ook wel héél leuk!![]()
Het is waarschijnlijk uitgesluiten!Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Mieke kan net zo goed op dezelfde manier als jij zitten![]()
Helaas geen Ghost. Het lijkt me slimmer dat ALS ik erop ga, dat ik dat op je ST doe. Dan heb je vergelijkingsmateriaal!
Héél goed!!! Morgen verder!
(Leuk dit!! topie! )
waarschijnlijk 1 huurder gevonden voor als iedereen de plip heeft gehad... ze zou via bokt anth nog een pb sturen.
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
2 dusOorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
![]()
Jaaa, ikke was eerst![]()
haha das waar kimmaar dat meisje wat wil huren woont vlak bij mij dus dan kan ik rijden hoeven we hem niet op te sturen en hebben we gelijk controle
![]()
Bladwijzers