Pagina 22 van de 26 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste
Resultaten 316 tot 330 van de 383

Topic: Sunny is op een auto geklapt :'(; het herstel vd wond

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Re: Sunny is op een auto geklapt :'(; het herstel vd wond

ach ja....ben allang blij dat er alweer zoveel goed nieuws is voor sunny! En tja...tis meer voor diesel vervelend dan voor mij...ik had ook meer voor sunny gehoopt dat ze even mocht rennen, maar dat zit er dus nog niet in.

Maar ehm...2 maal daag 20 minuten wandelen...dus dat word nog vroeger opstaan begrijp ik???

Jeetje ik lees dit verhaal nu pas, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte met het herstel!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Haha ze hebben daar megaveel. Ik krijg de catalogus thuis en kan daar uren in snuffelen als ik bad lig . Super dat je al een goeie fysio hebt gevonden, je laat er geen gras over groeien!

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    53

Ha, alwéér goed nieuws over Sunny! Wat heerlijk dat ze weer (af en toe) uit haar stal mag. Ze is wel een koele kikker zeg, dat ze dan gewoon rustig blijft! Nou gelukkig maar.

Wel ellendig dat het met die mevrouw niet goed gaat. Dat je een whiplash kan overhouden aan een auto-ongeluk was me wel bekend, maar dat je ervan kunt gaan stotteren??? Bahbah wat een ellende. Hopelijk komt ze er wel weer bovenop! Veel sterkte in elk geval als je naar haar toegaat.

Actief Forumlid sannie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006

Heb niet veel toe te voegen, maar wil toch even kwijt dat ik het erg tof vind dat je het hele proces met regelmatige updates hier neerzet. Echt enorm interessant.
    Verder uiteraard blij om te horen dat het herstel nog steeds voorspoedig verloopt en dat de DA en de fysio het ook allemaal goed zien komen.

Goed van je dat je contact onderhoudt met die vrouw van het ongeluk en dat je daar gaat praten, dat wordt vast heel erg moeilijk maar je zal zien dat je er een goed gevoel aan overhoudt. En ik hoop van harte dat die vrouw zelf ook snel weer wat opknapt.

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Dat gaat er steeds netter uitzien Isla! Super hoor dat ze zo mooi geneest.
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

O wat geneest de wond goed zeg Isla, dat gaat echt goed komen hoor.
    Fijn dat Sunny van haar stalrust af is, dat zal herstel, mits ze natuurlijk niet maf gaat doen, ook bevorderen.
    Dan heeft die vrouw psychisch een flinke dreun gehad als ze is gaan stotteren. En stotteren wordt je natuurlijk psychisch ook niet zekerder van.
    Succes bij het gesprek, laat je ons nog weten hoe het is gegaan?
    www.crystal-carving.com

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    53

Kan stotteren geen fysieke oorzaak hebben dan?

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Mooi al Isla. En dat de DA er zo enthousiast over is, is helemaal goed. Dat wil toch al wat zeggen.

Marja, ik dacht wel dat stotteren ook een fysieke reden kon hebben. Door die wiplash misschien?

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    53

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door skey
    Marja, ik dacht wel dat stotteren ook een fysieke reden kon hebben. Door die wiplash misschien?
    Ja ik dacht eigenlijk ook dat het een fysieke oorzaak kon hebben, maar iemand suggereerde hierboven dat het psychisch zou zijn... Ik heb alleen nog nooit gehoord van stotteren na een whiplash, dus ik was wel benieuwd naar hoe dat dan zit...
    Hoe dan ook is het erg rottig voor die vrouw dat ze hier nu mee zit...

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door skey
    Ja ik dacht eigenlijk ook dat het een fysieke oorzaak kon hebben, maar iemand suggereerde hierboven dat het psychisch zou zijn... Ik heb alleen nog nooit gehoord van stotteren na een whiplash, dus ik was wel benieuwd naar hoe dat dan zit...
    Hoe dan ook is het erg rottig voor die vrouw dat ze hier nu mee zit...
    In dit geval is de oorzaak psychisch Ze heeft nl ook een hersenscan ondergaan (ofzo?). Ze vertelde.. met horten en stoten uiteraard, dat de oorzaak niet fysiek is, maar inderdaad psychisch.

Vandaag is de fysio geweest, was hier erg benieuwd naar! De fysio (wederom een vrouw) had zich op het ergste voorbereid na mijn telefoontje.. Al met al was ze erg onder de indruk van de wond, maar na wat buig en strek werk, is Sunny als "erg lenig" bestempelt. Sunny heeft geen kenmerken van pijn oid laten zien, tijdens de oefeningen ben helemaal gerust gesteld..

Ze heeft me verder wat rek en strekoefeningen laten zien van de voorbenen, die ik zelf moet gaan doen. dat gaat wel lukken. Aantal dagen stappen en met longeren haar na een paar dagen laten draven.

Vanochtend wilde ze zelf weer de stal in na een aantal uren los te hebben gelopen, maar vanavond was die behoefte al aanzienljik minder, dus loopt ze nog rond. De wond ziet er nog goed uit, lijkt weinig last te hebben van de summiere beweging. Al met al ben ik erg blij met deze laatste ontwikkelingen!!
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    53

Oh wat gaat het goed joh! Echt super! Sunny is een kanjer, en jij ook!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Goh, wat een goed nieuws!!! Da's een super mooi kerstcadeau!

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Kerstcadeau met een strikje
    www.crystal-carving.com

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

het kan bijna niet beter. Isla helemaal gerustgesteld, een fysio die je paard heel lening vind en een mooie wondgenezing, daarbovenop man Sunny vanaf nu ook weer wat naar buiten. Als je die som maakt gaat het echt de goede kant op.

Bladwijzers

Forum Rechten