Pagina 20 van de 26 EersteEerste ... 101819202122 ... LaatsteLaatste
Resultaten 286 tot 300 van de 383

Topic: Sunny is op een auto geklapt :'(; het herstel vd wond

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Re: Sunny is op een auto geklapt :'(; het herstel vd wond

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Ah, ik zat net te denken dat ik wel benieuwd was naar nieuwe foto's!
    Het ziet er idd wel goed uit. Fijn hoor, dat het zo goed geneest!
    Maar moet dit echt over anderhalve week al dicht zijn? Het lijkt me daar dan toch nog wel groot voor. Maar het is niet meer zo diep hè? Het geneest natuurlijk van binnenuit. Gaat dan toch nog sneller dan gedacht, want het zou toch wel een paar maanden kunnen duren voor het helemaal dicht zat?
    Ja dat had ik ook begrepen, maar ze bedoelde waarschijnlijk dat het herstel een paar maanden zou duren. De revalidatie. Zou het ook erg knap vinden hoor als het binnen 1,5 week dichtgegroeid zou zijn. De kans bestaat best dat ik de positieve kant een beetje te enthousiast opgenomen heb , zou niet voor het eerst zijn.

Als ze van te voren hadden gezegd dat ze 5 weken op stal had moeten staan, met centenbak, was ik acuut depressief geworden. Al met al is dat nu toch het geval. Denk dat je als dierenarts ook een beetje psycholoog bent .
    We zitten nl iedere keer te morren over wanneer ze eruit mag..
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Ik vindt dat je dit zó goed doet Isla! Zo positief zijn slaat vast en zeker over naar Sunni en dat bevorderd de genezing alleen maar.

Het ziet er inderdaad nog erg groot uit, maar paarden genezen wel heel anders dan mensen volgens mij.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Ze verwacht dat het met 1,5 week wel dichtgegroeid zou zijn. Dat is pas goed nieuws! Er komt gewoon weer haar op, en misschien hier en daar een witte.
    Klinkt goed!
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Je ziet het idd echt mooi dichtgroeien. Elke foto is weer stukken beter.
    Dat het over 1,5 week al dicht kan zijn is wel fijn om te horen.

Forum Meubilair Aspen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2006

Wat is dat goed nieuws! Het gaat de goede kant op!

Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    7

Ik ben onder de indruk door de vorderingen en vind het toch wel snel genezen hoor.
    Nog ff de kiezen op elkaar voor de laatste loodjes voor het dicht is.

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door issiem
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Denk dat je als dierenarts ook een beetje psycholoog bent .
    Gelukkig heeft je DA die eigenschap...dat is bij velen een blinde vlek ..... ! Wond is mooi rustig!

Hoi hoi,

Ben blij om te lezen dat het goed gaat met jullie!!!! Liefs!!!.

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Tjonge, wat geneest dat toch snel dan eigenlijk. Echt heel goed nieuws!
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Ik heb gisteren nog vol verwondering staan kijken. Het herstelt zo ongelooflijk mooi en snel. Tis een klein (kerst)wonder.

Zo ff alles gelezen en natuurlijk de foto's bekeken.

Ik heb het vorig jaar bij een oud stalgenoot 'meegemaakt' haar paard was gespiest en je kon 2 flinke fuisten in de bortholte douwen. Zag er net zo goor uit als op jou eerste foto's alleen iets kleiner.

Het hele proces heeft er hetzelfde uitgezien als bij jou paard. Hoelang het alles bij elkaar heeft geduurt weet ik niet meer maar uiteindelijk bleef er een klein litteken over maar als je een leek zou vertellen hoe het eruit zag zouden ze het niet geloven.
    Paard heeft er niks aan over gehouden en doet alles weer.

Ik ben ook erg benieuwd naar het eind resultaat van jou paard.
    Ik denk dat je al snel weer wat mag gaan wandelen en van het voorjaar zit je er zeker weer op.

Succes verder en beterschap voor je paard.

Aangemeld
    Jul 2005

Dank je Felix, het herstel gaat zeer voorspoedig. Zelf vind ik het herstel van de wond best snel gaan, maar heb dan ook geen vergelijkingsmateriaal. Daarom vind ik het fijn om ook te horen over vergelijkende situaties.

Momenteel zie je het met de dagen kleiner worden. We mogen in ons handen knijpen als ze er "slechts" een litteken aan over houdt!

Vanaf eergisteren zie je de huid zich hechten aan het nieuwe weefsel. Hele dunne witte randjes, dan is het slechts nog dagen tellen voordat het dicht zit volgens de dierenarts. Hopelijk heeft ze deze keer weer gelijk

@Marjolein: Ik heb op mn vingers moeten zitten om niet heel enthousiast te reageren op je topic... had echt zoiets van JAAAA leuk, en daarna... Ohnee.. dat duurt nog even?! Maar we houden contact!

Overigens heb ik vandaag vernomen dat Sarro (de pension tuiger) aankomende woensdag of donderdag ook wordt opgehaald. Met 2 paarden minder, hopen we nu toch meer quality time over te houden voor de rest Sunny, Diesel en Boots. Een poetsbeurt hier en daar is ook geen overbodig luxe
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door issiem
    Hopelijk heeft ze deze keer weer gelijk
    Houdt je daar maar vast, ze heeft het altijd nog goed ingeschat.
    Fijne berichten van Felix, kan je je ook lekker aan vasthouden!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Jan 2006

he bah, lees dit topic nu pas. wat een verhaal! gelukkig gaat het al stukken beter. ik hoop voor jullie beiden dat jullie er mentaal en fysiek beide niets aan over houden. sterkte!
    think natural, be natural...A horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care. Stal Loos

Aangemeld
    Jul 2005

Weer een kiek, als je deze foto vergelijkt met 2 weken geleden begint het al behoorlijk dicht te groeien!

vandaag (precies 5 weken geleden):

Voor de kijkers links bovenin zit nog een gaatje, daar komt nog pus uit, zoals te zien is op de foto. We doen nog steeds iedere ochtend schoonmaken. Dennis is mijn held!! na de douchepartij plukt hij ieder keer alle velletjes, bonkjes, en andere rotzooi, eraf. Ben erg blij dat hij dat wil doen.

Je ziet ook dat de randen aanhechting hebben, ziet er een beetje wit uit, is een nieuw velletje

Straks komt de dierenarts weer... denk niet dat de stalrust al opgeheven wordt. Zal nog wel tot het volgende bezoek duren

Bladwijzers

Forum Rechten