dat klinkt inderdaad wel een beetje pijnlijk en naar.
Veel sterkte en ik hoop dat het allemaal meeviel Isla.
dat klinkt inderdaad wel een beetje pijnlijk en naar.
Veel sterkte en ik hoop dat het allemaal meeviel Isla.
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
De dierenarts is hartstikke tevree met het herstel, het geneest erg mooi. Aangezien ze afgelopen donderdag het voor het laatst gezien heeft, vind ze dat het erg voorspoedig gaat![]()
Ben erg opgelucht en er dus helemaal blij mee!!
De losse huid heeft ze weggehaald, omdat dat toch al dood was. Er zal hier en daar nog een reepje langs de randen afsterven, ze heeft dat nu niet verwijderd, omdat er nog leven in zit. Bovenin zit het grootste gat, dit zal de "gang" naar het borstbeen zijn wat zolang mogelijk open zal blijven.
Met een week zullen de randen gaan herstellen en zie je het met de dag kleiner worden, aldus voorspelt. Aangezien er precies gebeurt wat ze voorspelt heeft heb ik er dik vertrouwen in.
Aftellen dus.
De kap moet omblijven![]()
Voordeel is dat ze door die kap langer over haar hooi doet, sja en je moet toch wat als je de hele dag opgesloten staat, toch?! Met haar bovenlip kan ze net het een en ander naar binnen hengelen. Drinken gaat ook prima.
Vanavond zal ik er weer eens foto's van plaatsen...
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
![]()
![]()
Dat is goed nieuws. Ben blij dat het duidelijk vooruit gaat met haar.
Een genezende wonde kan jeuken dus ik denk dat dit een goed teken is. Alleen weten wij dan dat we er moeten afblijven en niet aan beginnen plukken maar een paard weet dat niet.Oorspronkelijk Geplaatst door issiem
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Wat is Sunny toch een wijs paard, die wist natuurlijk precies dat het vocht eruit moest en kon niet wachten op de dierenarts
Heel fijn Isla, dat alles volgens de voorspelling gaat, dat schept vertrouwen![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Brrr dat klinkt allemaal niet zo lekker (dat ze zelf aan de wond heeft gezeten) maar als de DA desondanks tevreden is over het herstel, dan zal het wel goed gaan! Ik ben blij om te horen dat de DA in elk geval tevreden is.
Ik ben ook wel benieuwd naar foto's nu...
Goh ja.. heb het net gezien. Buiten het feit dat ik het "bruisen" in de wond heel erg raar vond om te zien, zag het er verder best goed uit.
Toi toi toi![]()
Ik heb er ook echt alle vertrouwen in.
Heerlijk dit soort berichten. Ik hoop snel op nieuwe foto's.
Groetjes
Roos
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Dat klinkt goed. Je bent dus goed bezig met gewoon spoelen en verder nog niks erop. Kan de wond mooi opschonen. Echt heel fijn dat het inderdaad tot nu toe precies zo gaat als je DA voorspelt, dat geeft denk ik ook veel rust tussen de oren. Ben natuurlijk wel weer benieuwd naar de foto's!
Fijn dat ze goed geneest!
Ik neem Lila's woorden ffies over: (Sorry Lila)
Benieuwd naar de foto's!
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Zoals beloofd, de foto's van vanochtend...
Na het schoonmaken.
Het bruisen, wat Trea noemde, is dat de wond de rotzooi naar buiten aan het werken is. Blijkbaar bevat paardenbloed verhoudingsgewijs veel eiwit, wat een bruisend effect heeft.
Het ziet er in ieder geval mooi roze uit!
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Wauw, wat een verschil Isla. Dit gaat helemaal goedkomen. Je kan het bijna zien genezen als je alle foto's van begin tot nu naast elkaar plaats.
Wat gek dat de eiwitten ervoor zorgen dat het bruisd. maar dat is goed, een eigen geneesmiddel. Lijkt een beetje op het zuurstofwateraffect dat wij gebruiken op een wonde. Het zuurstofwater bruisd ook het vuil naar buiten.
Het ziet er alweer mooier uit dan gisteren! Wow, wat gaat dat snel. Gisteren was het nog veel geler. Dit roze is mooi..
Ziet er mooi uit hoor. Netjes is dat toch he, dat het lichaam zelf ook zo goed aan de slag gaat.
Verwachten ze dat er straks weer dood vel gaat vormen? Of is het nu de bedoeling dat er alleen gezonde huid aan komt?
Jemig, wat gaat het snel zeg! Voor jou en Sunny uiteraard niet snel genoeg, dat snap ik, maar als ik de vorige foto's vergelijk met deze is er enorm veel vooruitgang te zien!
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Bladwijzers