Pagina 8 van de 26 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 106 tot 120 van de 383

Topic: Sunny is op een auto geklapt :'(; het herstel vd wond

Actief Forumlid sannie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006

Re: Sunny is op een auto geklapt :'( Komt naar huis + foto's

Indrukwekkende foto.
    Super dat ze weer naar huis mag, sowieso is dat een teken dat de artsen tevreden zijn over haar herstel en dat is, zo senl al, echt geweldig.
    Ik vroeg me trouwens af of je nog enig contact hebt gehad met die moeder en kind in die auto? Misschien is dat ook nog te vroeg hoor, maar als ik naar mezelf kijk zou ik dolgraag willen weten hoe het gaat met het paard dat ik had aangereden. Niet uit schuldgevoel of iets, maar gewoon, uit interesse en medeleven. Of denk ik nou een beetje raar?

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sannie
    Indrukwekkende foto.
    Super dat ze weer naar huis mag, sowieso is dat een teken dat de artsen tevreden zijn over haar herstel en dat is, zo senl al, echt geweldig.
    Ik vroeg me trouwens af of je nog enig contact hebt gehad met die moeder en kind in die auto? Misschien is dat ook nog te vroeg hoor, maar als ik naar mezelf kijk zou ik dolgraag willen weten hoe het gaat met het paard dat ik had aangereden. Niet uit schuldgevoel of iets, maar gewoon, uit interesse en medeleven. Of denk ik nou een beetje raar?
    Ja ik heb contact met ze gehad... Ze heeft me inderdaad meerdere malen gevraagd hoe het met het paard is. Zelf heeft ze geen auto meer, is total loss, en had last van haar nek. Een whipless wordt niet uitgesloten, maar ze vertelde al dat het wel mee zou vallen, maar dat ze het in ieder geval even wilde melden voor de verzekering. gemende gevoelens hierover.

En ja we zijn uitgenodigd (zonder paard ) om op koffiebezoek te komen. Zo leer je je "buren" toch nog kennen.
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Speedy wilde zelfs geen appelmoes toen hij een hoefzweer had. Ik heb hem toen multivitaminedrank in een spuit gegeven met zijn medicijnen erin. Dat is zo mierezoet dat hij het medicijn echt niet proefde. Heerlijk vond hij het. Mocht Sunny niet in de appelmoes-truc trappen, kun je dat altijd nog proberen.
    hmmm.... how interesting....

Forum Meubilair Aspen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2006

De foto ziet er nog redelijk uit. Je zou zeggen dat ze de wond al veel langer heeft. Het komt helemaal goed,ik voel het!

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Tjongejonge, t'is een grote snee hoor. Veel groter dan ik me had voorgesteld.
    Maar het ziet er gelukkig al wel heel mooi uit.

Wat goed dat die vrouw het je niet kwalijk neemt, dat is best een geluk, en idd, zo leer je je buren nog kennen

Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    50
    Dagboek Berichten
    7

Blij om te horen dat ze naar huis mag.

Wat een jaap is het zeg, dat moet er voor jou toen je haar aantrof er echt vreselijk uit hebben gezien.
    De wond is inderdaad mooi rustig en keurig gehecht. Ik ben nu toch wel een beetje meer opgelucht nu ik de foto's heb gezien, dan hoef je je in ieder geval geen enge voorstellingen meer te maken over de ernst.

Ze hebben het mooi genaaid hoor
    Het ziet er vanaf de pc al minder gezwollen uit als vrijdag. Klopt dat? Is het aan het slinken?

Eh ja.. beetje gemengde gevoelens. Zou ik ook hebben. ik hoop niet voor haar dat ze een wiplash heeft. En het kindje? Is daarmee alles ok?

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door speedster
    Speedy wilde zelfs geen appelmoes toen hij een hoefzweer had. Ik heb hem toen multivitaminedrank in een spuit gegeven met zijn medicijnen erin. Dat is zo mierezoet dat hij het medicijn echt niet proefde. Heerlijk vond hij het. Mocht Sunny niet in de appelmoes-truc trappen, kun je dat altijd nog proberen.
    Haha Timber trapte daar ook niet in en slobber wil ze helemaal niet meer eten sinds ik geprobeerd heb daar medicijn in te stoppen...ook niet zonder

Fijn dat ze naar huis mag Isla, in je eigen omgeving genees je toch altijd het snelste volgens mij. Ik heb de foto's nog niet bekeken, ga ik zo even doen als ik dat durf tenminste.....
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Ziet er netjes uit zeg! Zou bijna denken; laat haar nog maar een dag of wat daar tot de drain eruit mag. Weet niet wat de kosten zijn enzo, maar ze is er nu best gewend en je hebt dan zelf de zorg niet. Hier staat ze rustig in de box, thuis is ze gewend dat ze naar buiten mag. Maar als ze zeggen dat ze mág, kan ik me goed voorstellen dat je dat wilt .
    De mogelijke letsel schade wordt gedekt door je WA-verzekering, toch? Vanwaar je gemengde gevoelens hierbij? Om daar aanspraak op te maken moet ze je in ieder geval aansprakelijk stellen voor de gevolgschade.
    Goh, ze is wel door het oog van de naald gekropen zeg. Misschien de klap iets in een andere hoek opgelopen was het anders gelopen.
    Voor wie twijfelt de foto's te bekijken; ze zijn niet bloederig, je ziet wel een rood stukje van de drain, verder "alleen" een keurig gehechte (héél lange) wond.

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Ik heb de foto's net bekeken en het ziet er idd wel netjes uit!
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Mar 2005

Jeetje, kan me voorstellen dat je heeeel erg schrok toen je dit open zag liggen. brr.. Het is gelukkig wel heel mooi gehecht.
    Ben benieuwd hoe ze reageerd als ze weer thuis komt

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    45
    Dagboek Berichten
    33

Fijn dat Sunny weer naar huis mag zeg! De wond ziet er ook heel netjes uit...
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Bij thuiskomst weer kaartjes in de brievenbus!!!! Wat medeleven... ongelofelijk!!! Nogmaals hartelijk dank... doet ons erg veel goed!

Hierbij nog foto's dat e.e.a. al schoongemaakt is, bloedvaten dichtgeknepen, geschoren, en de randjes geknipt. Klaar om te hechten.

(Op de foto klikken voor een vergroting)

Moet zeggen, dat doordat de bloedvaten dicht zijn en er dus niets meer stroomt, er best goed naar te kijken is.

Alles netjes dicht

Sorry voor diegene die er een beetje onpasselijk van worden van dit soort horrorfoto's. Ik kan me het heeeeel goed voorstellen, zeker als het niet "jezelf" aangaat.

De zwelling is inderdaad al minder. Minder is ook dat ze vanmiddag de drain eruit heeft getrokken.

Ze staat nu weer thuis, op de kliniek stond ze sinds vanmiddag ook alleen, dus dan wil ik ze liever thuis hebben, dat ze toch nog medegenoten heeft.
    En aangezien ik toch moet werken (weliswaar minimale uren) hebben we ze vanavond gehaald.

Medicijnen met appelmoes in een spuit toegediend, maar ze was niet erg enthousiast
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

My God wat een gat! Oh mens wat zal Sunny blij met je zijn dat je zo fantastisch gehandeld hebt toen het acute nood was, wow, echt geweldig hoor!

May the horse be with you!

Paarden zijn echt flexibel.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Pagina 8 van de 26 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten