Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Bitloos mennen

  1. #1
    Forum Meubilair Liesbet's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Geel-België
    Berichten
    3.127

    Bitloos mennen

    In de nieuwe mensport staat een artikel over bitloos mennen. Een 'echte' menner spreekt zich positief (!) uit over het bitloos hoofdstel dat Mensport al eens eerder heeft voorgesteld.

    Op 17/11 is er op 'paard en koets' ('s Hertogenbosch) een clinic over bitloos mennen. Meer info vind je hier: http://www.paardenkoets.nl/
    "Dromen komen uit..."

  2. #2
    Actief Forumlid Veerle D's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Schinveld Limburg
    Berichten
    168

    Re: Bitloos mennen

    wat leuk zeg! weet jij of dat artikel uit de mensport al op internet staat??
    Grote hooinetten voor in de wei! kijk op <!-- w -->http://www.hooinet.nl<!-- w -->

  3. #3

    Re: Bitloos mennen

    hoi ook de nieuwe mensport binnen, nog niet helemaal gelezen maar er zitten wel interesante stukken in. Ik las ook nog dat er twee nieuwe paarden bladen waren uitgekomen en deze werden gepromoot bij paard en koets. Er blijkt dat er over 1 blad niet zo positief wordt gesproken, ik heb het zelf nog niet gelezen of gezien hoor. Er schijnt een interwieuw te staan met madelaine Calkoen, zij rijd o.a bitloos en is haar stokpaardje (zij schrijft ook voor mensport) er schijnt helemaal geen gesprek met haar te zijn geweest laat staan dat ze uberhaupt toestemming had gegeven om iets over haar te plaatsen in het nieuwe blad. Dit is niet zulk mooi nieuws, een slechte start in mijn ogen.
    Hebben jullie deze bladen al gezien/gelezen?
    Het bitloze mennen gaat nu inderdaad langzaam aan wat meer uitgelicht worden, wellicht een goede oplossing voor paarden met gebidsproblemen binnen de mensportwereld.

  4. #4
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Bitloos mennen

    Ik heb op Paard en Koets maar 1 nieuw tijdschrift kunnen spotten en dat was ROS. Volgens mij stond daar niks in over ene Madelaine Calkoen.
    Maar nu ben ik wel benieuwd naar dat andere tijdschrift. Weet iemand hoe dat heet?

  5. #5

    Re: Bitloos mennen

    heb het even opgezocht het bewuste blad heet Horsimo

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •