Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Resultaten 76 tot 90 van de 95

Topic: Pegaso--> HIJ IS ER! Met foto's!

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Re: Pegaso--> HIJ IS ER! Met foto's!

Hijs moohooi!! En inderdaad.. je benen hangen super!!

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Gaaf zadel! Balen dat deze niet helemaal oké was, moet je nog 'even' geduld hebben voor je pas écht 100% lekker zit
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

ik heb er ook even op mogen zitten..ondanks dat het een stuk harder zat dan de ghost had ik wel meteen het gevoel dat ik zelf weinig nog aan mijn houding hoef te veranderen dat je goed in balans zit en dat vond ik een heel fijn idee..je zit echt rechtop, maar niet dat gedwongen gevoel. Je zit er wel echt weer OP. Dat is even wennen, maar verder zit het kwa houding dus heel erg comfortabel! En het is echt een mooi zadel! Mooi bescheiden klein en toch sjiek...

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Hij is inderdaad mooi.
    Maar Trea, je hebt toch ook nog de equiflex, dat is toch ook een boomzadel????

Hihi, alleen dat groene dekje maar Amy zo flets, ik denk dat het leuker staat met een ander kleurtje. Niet dat dat wat uitmaakt.

Het zadel vind ik top!!!!

Ha, ja in de equiflex zit een westernboom. Da's toch echt anders zitten hoor

Ik vind dat groene dekje ook afschuwelijk, ook zo gróót!
    Heb deze besteld, maar dan in het zwart.

Zit daar ook al op te wachten vanaf begin december. Ze worden op wens(kleur) gemaakt.

Forum Meubilair Aspen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2006

Wat een leuk zadeltje! Hij staat mooi op Amy. Mag je dan dit zadel voorlopig gebruiken tot je je 18 inch zadel hebt ontvangen?

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Gaaf Trea!
    Lukt het je met dit zadel ook om te dressuren? Want daar had je hem toch deels ook voor?

Ben toch ook wel heel benieuwd naar de Pegaso... Binnenkort ga ik weer beginnen met zadels testen, toch Equestor ook maar bellen dan.

Wat gebeurd er nu eigenlijk met deze Pegaso als er voor jou de nieuwe komt? Is deze dan niet voor een klein prijsje te verkopen???

Alhoewel, Enya had ook een boommaat breder dan Amy toch?
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Ik heb geen idee wat er met deze gaat gebeuren. Hij gaat terug naar Equestor, maar wat zij ermee doen??

Ik heb nog niet geprobeerd ermee te dressuren, denk wel dat het gaat lukken. Benen liggen in ieder geval goed (en lekker, zonder inspanning of gedwongen houding)

Zadel is lekker licht, veel sneller "even" opgezadeld dan de equiflex, da's toch altijd beetje prutsen om de pad ook netjes te krijgen. Dit gooi je erop en klaar.

Ja Enya heeft 2 boomaten breder dan Amy. Enya gaat dus maar bbp of met het ijslands zadel. Ga hem zo op Troy passen (de pegaso), volgens mij gaat dit heel aardig lukken, de schoft en breedte lijkt hetzelfde als Amy, alleen is zijn rug korter. Dat zal dus even spannen of dat past. De equiflex past in ieder geval op Troy (alleen is de pad dan wel weer errug groot).

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Handig, van die paarden die dezelfde zadels passen

Ben benieuwd naar je ervaring met lange ritten en dressuur.
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

veel sneller "even" opgezadeld dan de equiflex, da's toch altijd beetje prutsen om de pad ook netjes te krijgen
    Ja dat! Vind ik het enige nadeel van die equiflex. Voor ik die pad er goed onder heb liggen!

Fijn dat je zadel er is maar toch ook niet. A fijn, beter dat ze hem afkeuren dan dat je een zadel krijgt wat niet goed is.

Liefs
    Roos
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Op Troy past ie ook prima.

Dit is een onverwachte meevaller. Zat al te hopen dat Lieke haar boomloze zou verkopen, maar dat hoeft nou niet meer.

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Die pad is véél mooier!
    Heel handig dat hij Troy ook past. Hij lijkt al zo veranderd trouwens Trea, hij ziet er goed uit.

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

wat een stuk zo!!!! Dat zadel staat hem GOOOOOEEED!!!

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Re: Pegaso

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Jeuhhhhhh de pegaso is binnen. En hij is niet goed haha.
    Inge belde vorige week al dat mijn zadel wel binnen was, maar ook meteen afgekeurd. De haken waaraan de stijgbeugelriemen hangen moeten, zitten te hoog gemonteerd, waardoor de weerhaakjes niet omhoog geklapt kunnen worden.
    Het grappige is, dat ze van Pegaso afraden om die haakjes omhoog te klappen, omdat als er zand en vuil tussenkomt ze niet meer zo makkelijk omlaagklappen tijdens een val (als je voet blijft haken in de stijgbeugel).
    Maar toch horen die haken zó te zitten dat je ze EVENTEEL omhoog kan klappen. Snapt iedereen het nog?

Lullig, kan gebeuren

Dus ze maken een nieuw zadel voor me, ondertussen mag ik hier gewoon mee rijden. Inge heeft het opgevuld zoals gemeten voor Amy's rug en gisteren arriveerde het dus.

Dat is fijn dat je ermee mag rijden!

Na de testrit vond ik toch de 17,5 inch iets te weinig ruimte bieden voor mijn kont, dus gelijk weer aan de foon gehangen.

En nu maken ze hem dus mooi in 18 inch! Ikke blij.
    Heb ik over 12 weken weer een nieuw zadel

Dit snap ik niet. En je had toch al getest? Waarom is er toen niet bedacht dat je 18 inch wilde hebben?

Ik heb er een polypad onder gekocht, maar die is er nog niet.
    Nu de komende week nog een keertje plippen en dan weten we of ie helemaal goed is.
    Vind het niet zo professioneel overkomen.....

Wat vind je niet professioneel overkomen?

Ik heb het vorige keer niet gemerkt nee dat ik liever een groter kuipje had. Misschien toch te kort gereden toen
    Het is ook geen ramp de 17,5 hoor. Kan daar best aan wennen. Hij is niet TE klein of zo. Ik had echter wel nu zoiets van; als ze dan tóch een nieuw gaan maken dan liever een grotere.

Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten