Ik ben met Flash begonnen met Parelli maar weet nu even niet wat ik moet doen, hopelijk hulp!
Als ik met Flash in de bak sta aan het leadrope (met weidehalsterik heb nog geen touwhalster tenminste geen bruikbare aangezien mijn knooppoging is mislukt hihi) wil hij eten. Aan de rand van de bak staat gras en in de bak liggen eikenblaadjes en takjes die hij ook erg interessant vind. Nou geeft dit gedrag mij meer het idee van een machtsspelletje van zijn kant dan van trek aangezien takjes helemaal niet lekker zijn en gras ook in zijn weiland alom vertegenwoordigd is. Dus wat moet ik nu doen? Op dit moment sta ik niet toe dat hij eet. Hij is alleen wel beresterk en je moet dus, als hij het in zijn hoofd heeft gehaald om een hap te nemen (om de drie minuten dus, als je geluk hebt) het echt op een trekken zetten (niet echt handig dus, laat staan erg pedagogisch verantwoord om het zo maar even te noemen). Hem laten begaan is ook een optie maar dan moet ik dus de heletijd achter hem aanlopen en dat doet ook geen goed aan die games..... HELP!!!
Bladwijzers