-
Actief Forumlid
Wimlessen 17 december Benningbroek
nieuwe ronde, nieuwe kansen! Als je je op wilt geven dan kan dat per email, bij Wendy Bruin : http://www.horsefeelings.nl . De kosten zijn 50 euro voor 45 minuten les in een overdekte rijbak, met 5 euro bakhuur voor niet-leden van de NKR.
-
Forumlid
Re: Wimlessen 17 december Benningbroek
We zijn net terug van een midweek les en ik heb ons al opgegeven bij Wendy. Nu hebben we dus een mooie stok achter de deur om het geleerde in de praktijk te brengen en vooral vol te houden. Lastig hoor, langzaam stappen met een super voorwaarts beestje. Maar wel de enige manier om haar aan het werk te krijgen zonder dat ze van haar achterbeen af loopt.
Dus je mag Marianne en Liesbeth op je lijstje zetten
-
Actief Forumlid
joehoe! Dat is al 4! Ze wilden van de vereniging een onderlinge menwedstrijd op die dag organiseren, of we het niet wilden afzeggen....( 'vorige keer was het toch ook niet doorgegaan? zou zonde zijn!) Eh, niet dus.....
-
Actief Forumlid
vanaf vrijdag is Wendy niet meer via de mail te bereiken ivm verhuizing. Er zijn nu 6 opgaves, dus het gaat door, maar er is nog ruimte. Mocht iemand zich nog op willen geven, stuur me dan even een pb, dan geef ik je Wendy's nummer!
groetjes Marieke
-
Actief Forumlid
Wendy is weer via de mail te bereiken! Opgeven kan nog steeds!
-
Forumlid
Ik vond het zeker weer geslaagd. Het kwartje is bij ons een beetje gevallen en Juul ging zowel in de stap als in de draf rustiger en dus beter lopen. Nu moet ik alleen de termen een beetje eigen gaan maken zodat ik niet tijdens het rijden nog moet denken hoe ik een bepaalde oefening voor elkaar krijg.
Ik was weer zo enthousiast dat ik gelijk Juntos heb gehaald om die ook even te rijden. Maar die haalde mijn humeur weer mooi naar beneden door er bij het hoofdstel om doen er van tussen te gaan en ook met het rijden was hij erg druk. Morgen moet hij weer aan de bak en ik hoop dat hij vandaag in de bak zijn energie een beetje kwijt is geraakt. Hij kreeg de laatste tijd ook meer voer en ik denk zomaar dat hij dat niet meer nodig heeft.
Maar volgende keer graag weer.
-
Actief Forumlid
Ik vond het zo'n verschil bij Juul! Vergeleken met de eerste les vorige keer, maar zeker ook in de les zelf! Heel mooi om te zien, hoe dr beentjes met controle werden opgetild en hoe rustiger de uitstraling werd! Leuk hoor, dat jij er ook zoveel baat bij hebt. Juntos was weer iets minder, maar sta maar lekker stil bij de goede momenten! Het is goed afgelopen, alles heel gebleven
!
Wendy ging wel nieuwe data plannen met Astrid, maar 1e weekend februari gaan we naar Deurze toe voor les, dus er zal deze keer meer tijd tussen zitten dan 2 maanden... Maar dat is even afwachten
-
Forumlid
Vandaag heb ik hem gereden en hebben we een band om gedaan. Hoofdstel om ging prima maar bij het afdoen wilde hij wegspringen en ging hangen omdat de band om zijn nek zat. Mooie les dus dat hij ook zonder halster of hoofdstel zich moet gedragen.
Rijden ging prima al vond ik het wel spannend en was hij een beetje rillerig. Toen Martin nieste voelde je hem schrikken en was ook wel een beetje sterk. Maar het ging goed en morgen heb ik weer les.
Wij willen begin volgend jaar ook nog een keer naar hem toe alleen moet ik kijken hoe het met Juul gaat als ze inderdaad drachtig is. Maar ik heb echt zin om vanavond met haar te gaan rijden weer inspiratie genoeg.
Forum Rechten