Ik vandaag naar de boekenbeurs. Had mezelf voorgenomen geen paardenboek te kopen. Lag daar zo een mooi boek met prachtige foto's van paarden. Tja van Hempfling, toch maar gekocht dus.
Ik ben nu de eerste hoofdstukken aan het lezen, hij belooft de lezer om alle paarden te kunnen doorgronden met dit boek, zoals hij dat kan...
Ik hoop echt dat het hem lukt, zijn vorige boek was voor mij een teleurstelling na het lezen, ik kon er zo weinig mee.
Wel valt me op dat op de nieuwe foto's hij er veel ouder uitziet, zijn baard vind ik niet echt gelukt.

Antwoord met Citaat
) dat je het nooit in een keer doorkrijgt. Elke keer als ik het lees/zie zie ik andere dingen, dingen die hij niet uitlegd maar waar ik wel ontzettend veel van leer. Voor mij nog steds erg waardevol dus, ook al haal ik er concreet geen oefeningen uit.de principes en hoofdlijnen zijn (IMO) veeeeeeel uitgebreider dan je op het eerste gezicht zou zeggen... Als hij je tegenvalt zou ik zeggen, wacht een half jaartje, ga gewoon verder en lees het dan nog eens
) ziet het in eerste instantie niet. naarmate je je verder ontwikkeld ga je hem begrijpen, aanvoelen. Pas dan heb je succes....

Bladwijzers