Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: Voldoende beweging?

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Re: Voldoende beweging?

Ik snap het probleem geloof ik niet zo erg...
    ...Wandelen kan toch altijd? Hoezo is er dan een probleem wb lichaamsbeweging voor je paard als je niet rijdt???
    Wandelen door de bak, over het erf, langs de weg.... Is ook nog eens goed voor jezelf..

Ik loop al veel met Abou echt hele stukken dus dat is wel goed ook voor het vertrouwen.Onderweg komen we allemaal interessante dingen tegen waarvan abou soms wel eens schrikt ik speel dan de games om haar vertrouwen te geven. Zo blijf ik zelf ook lekker bezig!

Trouwens volgends mij ligt het ook aan hoe jouw paard op parelli reageerd, ik heb wat langer de tijd nodig omdat abou nog steeds af en toe de boef uithangt... En het voor mij zelf anders ook te snel gaat, ik ben hiervoor namelijk altijd een "normal"geweest maar wel met natural normen zeg maar .. ik denk dus dat wij dus nog wel even bezig zijn met level 1, maar we doen lekker alles op ons eigen tempo we overhaasten niks en dat vind abou geloof ik ook wel best

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2005

Bij mij zijn niet echt wandelpaden. De stal staat aan een drukke weg en waar 60 mag gereden worden rijdt men 100 en niemand die er wat aan doet.

Vanavond hebben we alweer wat challenges en tasks door elkaar gehusseld. We haddne veel lol!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten