Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: Wie houdt paarden (Noordholland) in een gemengde groep?

Wie houdt paarden (Noordholland) in een gemengde groep?

Ik ben nog steeds op zoek naar een manier om mijn paard zo natuurlijk mogelijk te houden. Aangezien de paarden hier in Noordholland tijdens het natte/koude seizoen niet op de wei kunnen vraag ik mij af wie van jullie de paarden in een gemengde groep overdag buiten houden in b.v. een grote (zo droog mogelijke) paddock waarin ze ook nog hooi ter beschikking staat...

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Re: Wie houdt paarden (Noordholland) in een gemengde groep?

hey Elzzzz,

Ik weet dat elise van de meierij vlakbij blokker haar paarden overdag in een grote zandpaddock heeft. De paarden staan niet op geslacht maar meer op welke paarden goed samen kunnen en welke niet. Ze krijgen dan ook graszaad hooi tegen de verveling.

Er zal daar ook ongetwijfeld iemand zijn die mike wil verzorgen... Maar goed het moet natuurlijk wel iets zijn waar jij je met parelli en western lekker moet voelen...
    En het kan ook goed zijn dat ze geen plek heeft. Maar ik heb me altijd heel lekker gevoeld daar en in de zomer kunnen de paarden ook dag en nacht het land op...
    Dus wellicht een kijkje waard...

Groetjes Anna

Groetjes
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Mag ik stiekem even tussendoor vragen wie Elize van de meierij is? Moet namelijk op termijn een andere stalling zien te vinden en Blokker is hier vlakbij ...

Ik zou zo niets weten op het moment, Elza...

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

hahaha Sorry, Ik bedoel niet het plaatsje blokker ik bedoel een meneer blokker die ik en elza allebei wel kennen.....

En de meierij is gestigd in uitgeest richting limmen dus niet echt bij blokker in de buurt...

In die omgeving weet ik niet echt stallen helaas....
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Actief Forumlid Pablo's Avatar
    Aangemeld
    May 2006

Tja, dan zou je al misschien bij ons op stal uitkomen. Tegen Castricum/Limmen aan. Onze paarden staan WEL op het land het hele jaar door. Echter nu wel binnen in het donker. Alleen is er momenteel geen plaats.

Dank je Anna en dank je Pablo... Ik zou eens bij die stal kunen langsgaan Anna, wie weet. En Pablo, waarom staan jullie paarden nu binnen in het donker dan?

Actief Forumlid Pablo's Avatar
    Aangemeld
    May 2006

Waarom? Omdat gewoon zo is..... T is een pension stal en zo werkt t gewoon. Van begin mei tot ergens in september kunnen ze dag en nacht. Voor de rest van t jaar gaan ze rond 7 uur naar buiten en rond donker naar binnen.

Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
    hahaha Sorry, Ik bedoel niet het plaatsje blokker ik bedoel een meneer blokker die ik en elza allebei wel kennen.....

En de meierij is gestigd in uitgeest richting limmen dus niet echt bij blokker in de buurt...

In die omgeving weet ik niet echt stallen helaas....
    hahaha! Ja, dat kan natuurlijk ook nog Evengoed bedankt voor je antwoord

Actief Forumlid laura's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Hi Elza

Wat hoor ik kom je misschien in Bergen op stal staan?
    Zou gezellig zijn om jou en Mike weer eens te zien.
    Ik vind het een stal. De ligging is gunstig en de weidegang, zomers en in de winter ook.

Groetjes Laura

ik hou mijn paarden gemengd Ik huur een stukje bij een man waar ik zelf kan beslissen hoe ik ze hou. En bij mij loopt alles door elkaar. Oud en jong. alleen m'n hengstveulen moet binnenkort apart maar moet nog maatje zoeken.
    I'll be back!

Bladwijzers

Forum Rechten