Pagina 6 van de 14 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 76 tot 90 van de 206

Topic: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

Ik heb inmiddels een mailtje gehad van Astrid. Het valt niet mee zeg, om iets geregeld te krijgen als de afspraken telkens veranderen...

Publiek is *niet* welkom, en voor Eveline kan geen uitzondering gemaakt worden.
    Sophie, betekent dit dat je zonder vervoer zit en dus niet komt? Als dat zo is, kan Maaike dus meedoen.

Verder: Wim heeft besloten geen 5 lessen meer te geven in zo'n weekend, het is dus niet meer de vraag of we 4 lessen willen, want dat is nu dus gewoon een feit. Je krijgt dan 1 les op vrijdag, 2 op zaterdag en 1 op zondag.
    Wil iedereen onder deze voorwaarden toch nog meedoen?

Over de prijs is nog wat onduidelijkheid; Wim had het over 175 euro maar hij had eerder al gezegd dat de prijzen na 1 januari niet zouden stijgen, en dit is dan toch een verkapte prijsstijging. Ik ben hierover nog aan het mailen, want het lijkt mij dat het dan 160 euro zou moeten zijn, zéker omdat iedereen hier zich heeft aangemeld onder de oude prijsvoorwaarden.

Weekenden zijn voor 6 personen, dus 2 x 5 zoals ik aan het bedenken was, gaat kennelijk ook niet.

De reservelijst bestaat nu dus uit:

Sophie of Maaike
    Elise
    Ebby

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Haihai!

Ja, ik doe mee hoor! Sorry als dat niet helemaal duidelijk was, heb nog niet de voorgaande mailtjes gelezen, ving alleen iets op van, doet Sophie nou mee of niet, dus ja! Sorry voor de late reactie, bijna geen internet door de weeks..

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Oke, heb nu wel alles gelezen.. Heb opzich wel vervoer, ook zonder Eveline, maar dat kost een stuk meer.. Maar maakt op zich niet zoveel uit.. Vraagje.., mag Eveline wel komen als ze er voor betaalt? Want zelfs met die kosten ben ik goedkoper uit dan een trailer huren...

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Nou breekt m'n klomp!
    Ik had Astrid nog even gemaild over hoe dat nou zit met de kosten. Vind het nl. niet netjes om eerst de afspraak te maken van 5 lessen/200 euro, en dan als ik 6 mensen bij elkaar heb, het ineens te veranderen naar 4 lessen/175. Dus ik heb beleefd gevraagd naar hoe dat nou zit, en gezegd dat ik dan zou verwachten dat de prijs 160 euro zou zijn voor 4 lessen.

Krijg ik zojuist van Astrid als reactie dat Wim een heel weekend van huis is om les te geven, dat hij reiskosten moet maken en dat hij al met al de lessen het liefste thuis zou geven. Het zou dan ook helemaal geen probleem zijn als ik er nu vanaf zou willen zien om dit weekend te organiseren! En ze gaan mogelijk sowieso dit soort weekenden helemaal schrappen.

Nou ja zeg!!!
    Ik moet dit even laten bezinken.
    Vind het op z'n zachtst gezegd nogal een rare manier van doen!

Sja. Kan er ergens wel inkomen. Hij heeft schijnbaar genoeg klanten en bekendheid om het zonder "dit soort weekenden" te kunnen.

Eddy zie je ook steeds minder in Lunteren. Klanten zat.

Nou ik wacht het wel af en gaat het niet door dan heeft het zo moeten zijn. Dan ga ik een week naar Drenthe.
    Eigenlijk prijstechnisch beter ook

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ik begrijp op zich best dat Wim liever thuis les geeft, zeker nu hij kennelijk voldoende klandizie heeft om niet meer op pad te hoeven. Zou ik ook doen.

Maar ik vind het niet erg fatsoenlijk om eerst wel alle afspraken te maken voor zo'n weekend, dan de prijs te verhogen terwijl de afspraak al stond, en dan ineens te zeggen dat het ook niet erg is als we van dit weekend af willen zien! Graag of niet hoor. Ik wil wel een gemotiveerde Wim!
    Deze hele gang van zaken maakt me best boos eigenlijk! Ik vind dit een onfatsoenlijke manier om met mensen om te gaan.
    Ik weet eigenlijk niet of ik nog wel zin heb om dit verder te organiseren, als het zo moet...
    Wat wil de rest?

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

nou ja zeg! Nee ik vind dit eigelijk ook niet kunnen. Dat heeft niks te make met of ik nog wel of niet wil gaan ik vind ook afspraak is afspraak. En vooral als je alles moet regelen en het al best een gedoe is maar eht toch voor elkaar krijgt en dat wim dan ineens eigelijk zo afhaakt vind ik echt niet kunnen.

Ik vond het al raar van de prijs maar ja dan maar 15 euro meer...omdat ik zo graag wil en niet ook alles weer in de war wilde sturen, maar dat ze zo met de afspraken omgaan is niet netjes.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Tsja, dat is helaas iets wat ik al eerder heb gezien, dus het klinkt mij niet vreemd in de oren...
    Had ook niet anders verwacht dan dat ik niet zou mogen kijken hoor. Erg jammer voor Sophie
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

.., en had me er zo op verheugd! En Marja, wil dit weekend niet doorgaan, ik kan me heel goed voorstellen dat je geen zin hebt om nog eens een ander weekend te organiseren want zo te lezen heb je een boel heen en weer moet mailen om te komen waar we nu zijn.. En dat's niet eens ver.. Bedankt in ieder geval! Is het hele weekend nu definitief van de baan?

En Eveline, bedankt in ieder geval voor het aanbod! Heeft hij in het verleden dan nooit mensen laten toekijken, ook niet onder betaling?

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ik weet nog niet of dit weekend nu van de baan is...
    Dat hangt enerzijds van jullie, de deelnemers af: willen jullie meedoen onder de nieuwe voorwaarden van 4 lessen voor 175 euro?
    Als iedereen toch door wil gaan, ga ik wel door met organiseren.

Als ik het goed begrepen heb, willen de volgende personen in elk geval wél meedoen voor 4 lessen:

Isla
    Sophie
    Lieke (toch, of begreep ik je verkeerd?)
    Trea (toch?)
    Marja (nou ik zelf dan ook maar )

Alleen van Saskia heb ik nog geen reactie gehad, en ook nog niet van de reservelijst (Maaike, Elise, Ebby).

En het hangt uiteraard van Wim af: wil hij nou komen of niet? In het laatste mailtje van Astrid schreef ze dat het ook niet erg zou zijn als we ervan af zouden zien. Dat vind ik nogal vaag: wil Wim nou wel of niet? Dus dat ga ik nog even navragen.

Sophie, in het verleden mocht er wel (gratis!) publiek bij zijn lessen, maar nu hij populairder/bekender is geworden, wil hij dat kennelijk niet meer. Als hij toch nog dit weekend wil komen doen, zal ik nog wel even vragen of betalend publiek wél welkom is.

Ja hoor, ik wil nog steeds erg graag meedoen.

Enne Marja.. ik vind je een kei dat je dit voor ons, Zuiderlingen, wilt organiseren.

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Voor mij is het prima, de prijs was eerder ook geen issue, dus ik zie niet in waarom ik om die reden nu moet annuleren.

Het is de vraag of je nu 6 personen bij elkaar krijgt nu Sophie ander vervoer moet regelen.
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Actief Forumlid saskia's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005

Ik wil natuurlijk ook wel meedoen met 4 lessen, mijn voorkeur was 5 lessen, maar ja als Wim dat niet meer wil dan hebben we geen keus meer. Ik vind het niet zo erg dat het nu 15 euro duurder is.
    Ik kreeg vorige week van Wim al de indruk dat hij wilde stoppen met de weekenden op locatie. Hij drong erg aan dat ik maar bij hem thuis een weekje moest komen want dat was veel goedkoper. Maar dan komen er toch wat meer reis- en verblijfkosten bij kijken dus ik weet niet of dat nu veel goedkoper is.
    Ik vind het ook gewoon erg leuk om met een groepje van dit forum zo'n weekend te gaan, dan kan ik ook veel leren door naar de anderen te kijken.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Oké, ik heb inmiddels nog een mailtje naar Astrid gestuurd en gevraagd of Wim nou wel of niet wil komen.

Voor mij is die prijsverhoging op zich ook niet echt een issue, maar ik vond het alleen nogal lullig dat we eerst een afspraak maken over een prijs, dat ik dan alles ga regelen en dat het dan ineens duurder wordt. Maar goed, daar zet ik me dan wel overheen.

Ik denk wel dat ik 6 personen bij elkaar krijgt, want mocht het met Sophie echt niet lukken, dan stond Maaike al te springen...

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Enne Marja.. ik vind je een kei dat je dit voor ons, Zuiderlingen, wilt organiseren.
    Dank je.
    Maar er zit ook eigenbelang bij hoor: ik wil zelf ook dolgraag weer eens les van Wim!

Pagina 6 van de 14 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten