Pagina 9 van de 14 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 135 van de 206

Topic: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

Ja ik doe mee! Heb daarnaast ook een gratis trailer kunnen lenen dus dat is ook weer een meevaller .

Actief Forumlid dusi's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Leeftijd
    59

Heb je genoeg mensen voor het weekend?
    Zo niet, dan zit ik eraan te denken om eens mee te doen. Dan wil ik wel eerst weten bij welke manege jullie gaan, want ik sta met mijn paardje ook bij herpeduin in de buurt.
    Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

@ Sophie: super dat je het vervoer nu geregeld hebt!!!!

@ Dusi: er is nog 1 plaatsje vrij, dus je kunt nog meedoen als je wilt! Ik heb de bak bij manege de Hoef gereserveerd.
    Wat leuk dat je bij mij uit de buurt komt! Kennen wij elkaar dan niet al, toevallig? Wat heb jij voor paard, en waar sta je precies?

Aangemeld
    May 2006
    Leeftijd
    59

Ik heb mijn paard bij Ladan staan. Een lieve Lipizzaner ruin. Daar zit ik nu een jaar of 10 (sinds 5 jaar met eigen paard)

Ik zal vanavond eens thuis overleggen. Kijken of het financieel te regelen is, want de kas is op dit moment een beetje krap.
    En nog even vragen of de staleigenaar Neo wilt brengen en halen.

Is het een probleem als ik eigenlijk een mega leek ben? Neo is ook een leek.
    We zijn pas net aan het rijden en wat betreft NH zijn we echt nog helemaal groen. Een klein begin met freestyle longeren en een heel klein beetje friendly.
    Ik weet ook nog niet wat ik allemaal kan verwachten in die drie dagen.
    Op de NH-dag heb ik wel wat gezien en dat beviel me zekers wel.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Dusi, de naam Ladan zegt me helemaal niets... Atli staat in Herpen, maar wel helemaal buiten Herpen, tegen Berghem aan. Ongeveer 10 minuten stappen vanaf manege de hoef, aan de rand van het bos. Waar is Ladan ergens?

Het is geen probleem hoor, als jij en je paard nog niet zoveel ervaring hebben. Wim kan zijn lessen prima aanpassen aan het niveau van paard en ruiter. En je hebt privéles, dus dat komt wel goed! Je kunt ook zelf aangeven of je grondwerk wilt doen, of rijden, of allebei.

Aangemeld
    May 2006
    Leeftijd
    59

Lipizzaner Fokkerij Ladan (http://www.LipizzanerLadan.nl) ligt langs de A50.
    Als je van Nijmegen naar Oss rijdt, zie je net voorbij de Texaco aan de rechterkant paarden in de wei staan. Daar waar die witte paarden bij staan, staat die van mij.
    Domineeshoef heet de straat waar deze manege ligt.
    Een lekkere rustige pensionstal met grote boxen en heel veel weidegang.

Ik heb het er al met "de baas" over gehad en hij vindt het oke (wel duur, maar vooruit dan maar). Nu nog vervoer regelen (durf nog niet zo ver te wandelen met hem) en dan weet ik het zeker.

Is het erg als ik het pas woensdag weet? Ik kan nl. niet eerder naar de stal.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Hoi Dusi, volgens mij weet ik dan wel waar je staat, ik ben er wel eens langs gereden met Atli. Het is aan de andere kant van het Herperduin als waar ik sta, en als waar de Hoef is.
    Is prima hoor, als je het woensdag weet!

Aangemeld
    May 2006
    Leeftijd
    59

Yep, ik kan. Ik vertelde waar ik vervoer voor nodig had en hij vond het geen probleem. Hij wilde eventueel elke dag brengen en halen, maar dat lijkt me niet zo goed voor mijn manneke. Zo nooit in de trailer, dan ineens zes keer in drie dagen.

Dit is echt de eerste keer dat ik iets dergelijks ga doen en ik moet zeggen dat ik toch wel wat kriebels krijg. Nu al....

Kom je toevallig wel eens op zaterdag of zondag met Atli in de buurt van mijn stal? Misschien kunnen onze paarden dan al eens kennis met elkaar maken (en wij ook)?

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Leuk Dusi! Dan zet ik jou op de lijst erbij!

Dan is de lijst dus als volgt:

Trea
    Lieke
    Sophie
    Saskia
    Marja
    Dusi

Reservelijst:
    Ebby ?

Volgens mij heb ik het zo, als ik iemand heb gemist gil dan effe.

Dusi, ik kan best met Atli eens langs komen rijden, ik rij wekelijks in het Herperduin en het is een kleine moeite om jouw kant op te komen. Ik PB je wel effe om wat af te spreken!

Aangemeld
    May 2006
    Leeftijd
    59

@Ebby: Als je wel meedoet en je moet met het OV naar Herpen en terug, dan is dat geen probleem.
    Je kunt dan met de trein naar Ravenstein en van daaruit met Dusi-taxi naar Herpen en vise-versa. Ohja, die Dusi-taxi moet toch langs het station, dus no problemo.

Actief Forumlid Ebby's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

o, dat zou dan erg fijn zijn .
    Bedankt alvast voor het aanbod, of ik meedoe weet ik nog steeds niet, paard moet nog arriveren .

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Naomi, de cursus zit nu vol met 6 man, maar je bent de eerste op de reservelijst, met vraagteken dus nog.

Actief Forumlid Ebby's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Dat had ik door Marja, erg fijn! Gaat het iig door. Maar ik bedoelde meer in de trand van; of ik er nog bij pas, of ik het nog wil en of ik dus de vraagteken achter mijn naam weg wil . Maar dat werd een beetje lang en omslachtig .

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

gaat alles nog gewoon door?

En ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen maar wat is het nu geworden? 4 of 5 lessen en over hoeveel dagen dan verspreid?

en wanneer word je dus dan verwacht?

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Jazeker gaat alles nog gewoon door!
    Je krijgt 1 les op vrijdagmiddag, 2 lessen op zaterdag en 1 les op zondagochtend of begin van de middag. Het zijn dus 4 lessen in totaal, voor 175 euro.

Na de jaarwisseling wilde ik het rooster gaan invullen, zodat iedereen ook weet hoe laat hij verwacht wordt. In elk geval wilde Wim vrijdagmiddag beginnen met een gezamenlijke lunch op de manege, en zondag eindigen we ergens halverwege de middag.

Pagina 9 van de 14 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten