Pagina 8 van de 14 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 106 tot 120 van de 206

Topic: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

Eerst mag Sophie spontaan voor (terwijl ik eerder gereageerd had..(sorry Sophie niks tegen jouw hoor) en nu is het opeens mijn schuld.. ja daag.

Jullie hadden mij niet meer nodig, ik kwam op de reservelijst en daar stond ik de hele tijd. Nu meld ik me af en is het mijn schuld? ik dacht het niet.
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Sorry Maaike, maar ik vind dat je nu wel een beetje flauw reageert. Je bent idd één van de eersten geweest die reageerde op het voorstel om Wim naar Herpen te halen, maar in eerste instantie ging dit om door de week en dan kon jij niet. Toen ik uiteindelijk de datum van het weekend bekend maakte, heeft Sophie eerder aangegeven dat ze dat specifieke weekend mee wilde doen en daarmee was op dat moment de zesde plaats vergeven. Als je dat oneerlijk vond en daarom niet meer mee wilde doen, had dan meteen aangegeven dat je niet op de reservelijst wilde. Ik heb namelijk wel op basis van het feit dat ik een reservelijst had, alle afspraken met de manege en met Wim vastgelegd. Als ik ineens geen reservelijst meer blijk te hebben, is er wel een probleem als Sophie en/of Isla niet mee kunnen doen...

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

@ Isla, ik begrijp dat je nu nog helemaal niet weet of je in januari mee wil en kan doen. Desondanks zal ik toch wel ruim van te voren moeten weten of dit weekend door kan gaan, want áls ik het af moet zeggen, dan liever niet op het laatste moment... ik weet ook niet of Wim dan toch kosten in rekening brengt bv. Bovendien zal ik dan als een razende nog op zoek moeten gaan naar nieuwe kandidaten, in een poging het toch door te laten gaan.

Maar goed, wacht eerst maar eens tot Sunny thuis is en hoe dat allemaal gaat, en wellicht dat je binnenkort van de DA ook te horen krijgt wat je kunt verwachten t.a.v. het verdere herstel. En ook even afwachten hoe het verder gaat met jouw herstel natuurlijk... Ik wacht het nog wel even af hoor!

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Daar gaat het ook helemaal niet om (dat Sophie zesde was en niet ik). Maar geef mij niet de schuld omdat ik me (terwijl ik op de reservelijst sta), naja nu niet meer) me afmeld om dan het niet doorgaan van het weekend op mij af te schuiven. Dat gaat we toch een beetje te ver. Bovendien was er toch ook iemand die eventueel wel mee wilde doen met beide paarden, dus doorgang van het weekend lijkt me geen probleem. Ook zonder mij niet.
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Oké Maaike, ik snap je.
    Het eventuele niet doorgaan van het weekend zou ook niet jouw schuld zijn; je bent tenslotte ook niets verplicht als je op de reservelijst staat. Ik vond alleen je reden van afmelden een beetje raar (dat je toch weinig zou rijden in de winter, dat weet je toch van te voren al wel?) dus ik dacht dat je wellicht boos was over de Sophie-kwestie.

Overigens komt het doorgaan van het weekend wél in gedrang als zowel Sophie als Isla niet mee zouden doen. Saskia wilde misschien wel met 2 paarden, maar dan komen we dus nog steeds 1 persoon tekort. Maar goed, we hebben nog even tijd om het e.e.a. te regelen en ik kan in elk geval hier in de buurt eens gaan rondvragen of er nog mensen mee willen doen, voor het geval dat! Dan heb ik in elk geval weer een reservelijstje. Want daar staat nu alleen nog Ebby op, met een groot vraagteken.

@ Lieke: mocht Isla niet meedoen, heb jij dan nog wel vervoer?

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

dat moet denk ik wel te regelen zijn ...

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Mooi.

Actief Forumlid Ebby's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Marja, reken niet te veel op mij... Ik had eigenlijk meer gereageerd om aan te geven dÃ*t er nog belangstelling is, toen je nog rondliep met plannen om misschien nog een weekeinde te doen maar dan met 5 mensen en zodat ik in ieder geval al op de reserve lijst zou staan, zodat als er iemand op het laatste moment uit zou vallen ik er misschien op het laatst bij zou kunnen. En in de overtuiging dat er vast nog wel enkele achter mij zouden komen had ik alvast een berichtje gepost (ook omdat ik nog steeds een keertje les van Wim wil, en het nu eens dichtbij is). Maar ik weet nog ontzettend veel dingen niet zeker, het is zelfs nog niet 100% zeker of het paard er komt (wel zwaar waarschijnlijk) en wanneer dan. Daarnaast bedacht ik mezelf net dat ik niet eens overnachting voor mezelf zou hebben, aangezien ik ervanuit ga dat je stalletje niet OV berijkbaar zal zijn.
    Ik wil niet de reden zijn waardoor het geheel niet door zou gaan, maar om het daarom te doen gaat me te ver. Sowieso heb ik wel het gevoel dat ik met dit paard nog wel even veder kan zonder enige les en zijn er nog andere grote vraagtekens zoals het vervoer.
    Helemaal van de reservelijst wil ik mezelf niet halen maar toezeggen doe ik niet. Zet me dus maar op de lijst "waarschijnlijk, misschien maar pas op t laatste wetende" .
    Ik hoop van harte dat je nog meer mensen vind, ik zou t erg jammer voor jou en de rest vinden als het nu op 1 iemand te weinig neit door zou kunnen gaan terwijl er in eerste instantie zelfs over belangstelling zou zijn.
    Ik zal het dus eens rondspammen, ken alleen bijna niemand met paarden hier.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Is goed hoor Ebby, ik hou je gewoon op de reservelijst met een groot vraagteken.
    Overigens wat het vervoer betreft van jouzelf: ik denk dat Herpen met OV idd niet handig te bereiken is, maar je zou evt. met mij meekunnen vanaf Wijchen, en dan kun je met de trein/bus vanuit Nijmegen naar Wijchen zodat je gewoon thuis kunt overnachten. Maar goed, ik loop wat vooruit op de zaken.
    Wel gaaf dat je waarschijnlijk een paard krijgt!!!!

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Het ziet er naar uit dat het te ambitieus is om in januari al te kunnen wimmen. Denk dat het verstandiger is als je geen rekening houdt met ons, helaas....

De hechtingen zijn losgegaan en er is ons voorspeld dat we daar wel een paar maanden zoet mee zijn. En deze keer neem ik de voorspelling van de dierenarts wel erg serieus!

Hoop dat het toch nog lukt om het door te laten gaan!
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

@ Issiem: oh jee, wat balen dat de hechtingen los zijn gegaan! Ik snap dat Wimmen niet zal lukken. Nemen jullie maar goed de tijd om te herstellen!

@ Saskia: zou jij met 2 paarden mee willen doen, als we anders iemand kunnen vinden?

Actief Forumlid saskia's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005

Ja hoor als we echt niemand anders meer kunnen vinden wil ik wel met 2 paarden meedoen.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Oh dat is fijn Saskia! Dan kan het in elk geval toch doorgaan.
    Tenminste... Sophie, is het nu echt zeker dat je meedoet?

Saskia, wil je nog wel dat ik zoek naar iemand anders, of vind je het sowieso wel fijn om met 2 paarden mee te kunnen doen?

Actief Forumlid saskia's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005

Ik wil liever met 1 paard meedoen.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Oké dat idee had ik al, maar ik dacht ik vraag het nog even voor de zekerheid.
    Nou dan ga ik ook hier in de buurt maar eens wat reclame maken voor het Wimweekend!

Pagina 8 van de 14 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten