Pagina 7 van de 14 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 105 van de 206

Topic: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Re: Belangstelling voor Wim 3-daagse in Herpen

ja ik doe ook nog steeds mee hoor!! Wil ook heel graag alleen baal ervan dat wim zo reageert...en vind het ook lullig voor jou marja...maar wel tof dat je het toch nog wilt regelen.

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Nou net bericht gehad van Astrid: het gaat dus toch gewoon door, Wim komt 3 dagen naar Herpen!

Ik heb nog even gevraagd of betaald publiek wel welkom is, ik wacht nog op antwoord hierop...

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

, dank je wel! En't wat betreft het geld, mot maar!

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Sophie en Eveline: ook betalende bezoekers zijn niet welkom.

Sophie, heb je alternatief vervoer?

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Sophie en Eveline: ook betalende bezoekers zijn niet welkom.

Sophie, heb je alternatief vervoer?
    Yep, als het goed is wel ja! Moet ik even bij mn vader informeren of hij nou écht wel kan maar dat weet ik snel genoeg. Ik laat´t nog weten ( zo snel mogelijk , )!

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

@ Sophie: zou mooi zijn!

@ Iedereen: ik ben vandaag nog even bij de manege langs geweest om de afspraken vast te leggen. Bakhuur is 8 euro per persoon per uur, dus je bent 32 euro kwijt voor dit weekend. Je mag dan per keer een uur in de bak, dus je hebt wat tijd om in- of uit te stappen.

Huur van een paddock is 5 euro per nacht (incl. hooi).
    Huur van een stal is 8 euro per nacht (incl. hooi en krachtvoer) en je paard kan dan overdag ook nog effe in een paddock/wei als je dat wilt.

Er is géén uitgebreide kantine, al je eten zul je dus zelf mee moeten brengen. Wel is er thee/koffie/fris tegen betaling verkrijgbaar.

Willen jullie me nog laten weten of je een wei danwel stal wilt huren?

De manege is overigens aan de rand van een prachtig natuurgebied gelegen (het Herperduin), waar je heerlijk buiten kunt rijden. Misschien is het wel leuk om eerder te komen/langer te blijven en dan nog lekker erop uit te gaan?

De manege is overigens aan de rand van een prachtig natuurgebied gelegen (het Herperduin), waar je heerlijk buiten kunt rijden. Misschien is het wel leuk om eerder te komen/langer te blijven en dan nog lekker erop uit te gaan?
    JAAAAAAAAAAAAA

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Hmm.., het is altijd hetzelfde liedje met mn vader, nu denkt hij opeens dat onze auto dat de trailer niet kan trekken, omdat we ook over een brug moeten die omhoog loopt (???), en dat trekt de auto niet. Moet nu even een vriend van me overhalen maar moet wel lukken denk ik!

Maarre.., vroeg me af of Wim geen uitzondering maakte voor een naamgenoot ( Heet namelijk ook Vonk maar dan zonder c..., ach, je spreekt´t hetzelfde uit toch ! )

Maar goed, ik ga ernog achteraan, wil écht graag meedoen want kan wel weer wat les gebruiken! Stel, wil het écht niet lukken, wat ik niet verwacht hoor, komen jullie dan niet in de problemen vanwege te weinig aanmeldingen?

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Met uitzondering bedoel je: dat Eveline toch zou mogen komen kijken? Nee ik vrees dat ze dat niet goed vinden, Astrid was daar vrij duidelijk over...

We hebben nog een reservelijst waar in elk geval Maaike op staat te popelen.

En wil Elise ook nog op de reservelijst eigenlijk? Maaike heeft wel gezegd dat Elise ook wil, maar Elise zelf heeft nog niet gereageerd.

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Ik nam al aan dat ik zowiezo niet meer aan de beurt zou komen maar op dit moment vind ik dat ook niet erg, heb ongeveer 2 keer gereden afgelopen 2 weken waarvan 2x in het bos Qua tijd en faciliteiten zal dat de komende maanden wel doorzetten zo, dus al vind ik een weekendje Wimmen nog zo leuk, beetje zonde van het geld en de moeite...

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Haal mij er ook maar vanaf, zelfde reden als Elise aangeeft. Misschien ga ik in maart weer.
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Hee jongens wat is dat nou??? Niet allemaal afhaken hoor, dan moet ik dadelijk het hele weekend nog afblazen!

Zijn er nu nog mensen op de reservelijst die wél mee willen doen?

Isla, ik denk dat jij ook niet meer mee zult doen, of wel? Dan kom ik dus 1 persoon te kort, en als Sophie ook afhaakt, zelfs 2...

Ik doe nog mee hoor. Dit gaat niet de goede kant uit hoor jongens

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Oh maar de kans is zeeeeeeeeeeeeeeer klein dat ik afhaak hoor! Maar hebben we dan nu 1 tekort?

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Ohw... ik heb eerlijk gezegd geen idee... Als t ff kan doe ik heel graag mee, maar ik kan er nu echt geen zinnig woord over zeggen, sorry..

Vwb Maaike, je hebt je toch opgegeven? Met jou kwamen we op 6, is wel lullig dat je het nou laat afweten!
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Pagina 7 van de 14 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten