-
Forum Meubilair
Re: NH dag september 2005
ik heb een idee, voorstel eigenlijk. hmm, misschien best dom, maar dan zeggen jullie dat maar gewoon.
het lijkt erop dat er veeeel forummers gaan komen. aangezien iedereen elkaar niet kan/zal herkennen is het dus misschien wel een idee als elke forummer zijn forumnaam opspelt...
misschien allemaal hetzelfde kaartje, even in illustator tekenen, op het forum zetten en dan afprinten. kan iedereen zen eigen naam erop zetten. wel handig om elkaar snel te herkennen natuurlijk.
-
Actief Forumlid
Hé ja leuk idee, of een ander herkenningsteken, misschien allemaal een fotootje van ons (lievelings)paard opgespeld, beetje leuker dan naam (anders begint iedereen je al te roepen, die je niet kent
).
-
Forum Meubilair
Tja, ik zou echt niet alle foto's van paarden ehir herkennen. Waarom enit de shirtjes die eveline heeft gemaakt voor equitana?
-
Forum Meubilair
Ja, ik kan wel weer shirtjes gaan sponsoren 
Is gelijk ook goed voor promotie van het forum he!
En nu is er toch nog zat tijd om het te regelen. Dus iedereen die een shirt wil:
stuur een mooie foto van je paard/pony (liefst met touwhalster of andere NH uitrusting) naar callippo@gmail.com inclusief je eigen naam of forum naam (of allebei. bijv: Eveline a.k.a. Callippo) deze keer ook inclusief je MAAT.
Foto komt in A5 formaat op de achterkant van het shirt. Op de voorkant komt dan in elk geval het adres van het forum plus eventueel je naam en/of forumnaam. Je naam hoeft dan niet eens verplicht erop, want aan het T-shirt zien mensen toch al dat je van het forum bent
En dan kunnen mensen van de Equitana gewoon hun shirt van toen aan.
Kleine bijdrage in de kosten: 2,50 euro
Never underestimate the Universe
10% korting bij
EquiPlay met code: 10%eraf
-
Forum Meubilair
Mag je er ook nog eentje laten maken?? Ik wil nog wel zo eentje met een andere foto.
-
Forum Meubilair
Van mij wel hoor, gewoon ff foto opsturen...
Never underestimate the Universe
10% korting bij
EquiPlay met code: 10%eraf
-
Ben ik de enige die de trui niet kan bekijken? Ben wel erg nieuwschierig na alle reacties.
Forum Rechten