Zeker weten! Al is je doel maar: stel dat Suus in maart nog kreupel is, dan moet ik zorgen dat ik met Lodash ver genoeg ben om eventueel met HEM mee te doen aan de clinic met Barbara Bensmann. Nou dat stimuleert wel hoor!
Zeker weten! Al is je doel maar: stel dat Suus in maart nog kreupel is, dan moet ik zorgen dat ik met Lodash ver genoeg ben om eventueel met HEM mee te doen aan de clinic met Barbara Bensmann. Nou dat stimuleert wel hoor!
May the horse be with you!
Ik ga toch maar gewoon heen om te kijken. Lijkt me erg leuk en leerzaam. Als het dichterbij was kwam ik met 1 van mijn Fjordenpaarden. Maar voor een dag heen en weer naar Arnhem is me te ver.
Wanneer wordt er bekend wat er allemaal te doen is. Ben vooral benieuwd naar de demonstraties en workshops. Kun je ook gewoon kijken bij de workshops? Van kijken kun je ook veel leren.
Mijn dieren zijn mijn alles.
is het al bekend welke dag het is???
ik kan nml alleen op zaterdag (met Tosca) komen!!
Het word wel een zondag helaas (anders moet de manege alle zaterdag lessen afzeggen), maar de datum is waarschijnlijk het eerste of tweede weekend van september.
Ik kom hoogstwaarschijnlijk. Misschien met paard, misschien zonder. Even kijken hoe het gaat deze zomer.
ik ook
Keep it Natural,
De datum ligt nu vast.
Het wordt zondag 11 september 2005!
Dit is de website: http://www.mansour.nl/nhdag (maar er staat nog geen nieuwe info op)
Hopelijk krijgen we binnenkort een nieuwe site waar geen reclame op staat![]()
Zet de datum gelijk in mijn agenda. Wij zullen zeker van de partij zijn om te kijken. Wanneer wordt het programma bekend? Ben toch wel erg benieuwd!Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
Mijn dieren zijn mijn alles.
Yesyesyes ik kom!
May the horse be with you!
Ik ga ook proberen komen ditmaal, lijkt me echt heel leuk! Het zal alleen een beetje ver zijn om er met Shiva te geraken, maar wie weet...?
xxx julie
joepie!
Nu toch maar es serieus gaan oefenen op die Z-proef.....
Wat is er allemaal te doen? Gaat iemand een demonstratie geven, is er wel genoeg plek om met je paard te komen, hoe druk is het normaal, enz?
Well-behaved women rarely make history
Kijk maar eens op http://www.mansour.nl/nhdag, daar staat de info van vorig jaar nog. Er zijn veel verschillende demo's, een strodorp, paddocks voor de paarden die worden meegenomen. (je kan met je eigen paard of manege paard aan verschillende dingen meedoen!)
Afgelopen keer waren er ca. 60 deelnemers met eigen/manege paard en ca 750 bezoekers![]()
Ah okee, ik zal even kijken. Moet je trouwens betalen om je paard in de paddock te doen, of om aan activiteiten mee te doen?
Well-behaved women rarely make history
Dit jaar zijn de prijzen en wat incl/excl is wel wat anders, maar er is nog niet precies bekend wat het programma met demos en workshops (en waarschijnlijk lezingen!) wordt, dus ook de prijzen nog niet. Bezoeken en kijken is gratis, wil je meedoen aan iets met (manege)paard of zonder paard, dan betaal je daar wel voor ja, maar vergeleken met bij iemand een workshop doen heel weinig. De 'huur' van de paddock zit daar dan al bij.
Gratis aanbieden van dit soort dingen is onmogelijk, tenzij wij een geldboompje zouden hebbenWe moeten wel proberen uit de kosten te komen natuurlijk!
Bladwijzers