jawel hoor....vorige keer had iemand zijn haflinger hengst meegenomen. Die moest dan wel in een stal verblijven ipv in een paddock maar dat ging verder prima![]()
jawel hoor....vorige keer had iemand zijn haflinger hengst meegenomen. Die moest dan wel in een stal verblijven ipv in een paddock maar dat ging verder prima![]()
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
dan is er altijd nog arbortis mogelijk hengsten zijn toegestaan
Keep it Natural,
maar wie denkt nu mee te doen
ik wel
Keep it Natural,
Ik ook. Lijkt me erg leuk.
May the horse be with you!
oke dat zijn er twee
nog meer klanten het zou leuk zijn als we met een groep zijn gezellig
Keep it Natural,
ik heb vorig jaar gezegt dat ik mee zou doen als mij paard zover was, dus ik denk dat ik me er ook maar aan ga houden
Trouwens echt super dat je het weer organiseert, het was vorig jaar zeer geslaagd![]()
Joepie! Eindelijk een event waar ik ook bij kan zijn! Ik ben dan ruim terug uit Australia, dus dat komt mooi uit. Kan ik wel eerst nog even oefenen met Zorro, want dat is al zo lang geleden. Hee Eveline, is het mogelijk om vanuit mijn wei naar stal Mansour te rijden door het bos? Op zich loopt het bos tot aan Arnhem. Maar ook als ik niet met Zorro kan komen, ga ik er gegarandeerd bij zijn!
Well-behaved women rarely make history
Jahoor, je kunt vanaf wageningen gemakkelijk op Mansour komen, mooie rit!
Ik ga proberen om dan te komen kijken, maar met Shiva... hmm, geen goed idee denk ik. Ik heb geen trailer ten eerste, en dan nog zou het wel vrij ver zijn hé. Maar als ik kom kijken kan ik toch wel jullie eens allemaal bezig zien!
xxx julie
Vanaf Wageningen...hmmm als Suus tegen die tijd nou dapper is in het bos, dan kan ik misschien wel naar jou komen rijden, Eveline, en dan samen naar Arnhem? Dat zou leuk zijn!
Je kan beter vanaf jou naar Arnhem, da's dichter bij![]()
oh okee, daar gaat mijn stoere idee haha
Maar je mag altijd naar ons komen rijden en dan de volgende dag mee naar arnhem (arme suus, 2x 3 uur rijden) Of we spreken halverwege af op de hei
JAAAAAAA een heidesessie, net alsof we managers zijn!
Als ik Zorro tegen die tijd een beetje her-opgevoed heb en ver genoeg ben met hem, lijkt het me echt tof om te doen! Dat zou voor mij ook een goed streven zijn. Naar een doel toewerken werkt altijd stimulerend.
Well-behaved women rarely make history
Bladwijzers