hihi dat zal tegen die tijd toch wel gelukt zijnOorspronkelijk Geplaatst door spinner
![]()
Maar als ik kan ben ik ook van de partij als het zo uit komt.
hihi dat zal tegen die tijd toch wel gelukt zijnOorspronkelijk Geplaatst door spinner
![]()
Maar als ik kan ben ik ook van de partij als het zo uit komt.
ride like the wind
deze keer wil ik wel komen(zal wel niet met paard zijn mn ouders kennende)vorige keer ging helaas niet, omdat debora en haar vriend beide ziek waren(zou een vdshow/clinic geven). echt heel erg jammer.
Gezellig! Allemaal komen!!
Binnenkort gaan we weer vergaderen enzo over NH Arnhem 2005
Ik geloof best dat dat er al weer snel aankomt. Je moet zoveel regelen van te voren. De vorige keer was het een groot succes enja ik denk dat jullie dit weer willen nastreven.Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
ride like the wind
Ja ik hoop het wel. Het is alleen altijd zo lastig als je zelf geen trailer hebt en geen rijbewijs. Ik wil natuurlijk wel met mijn pony komenOorspronkelijk Geplaatst door mandy
![]()
Ik heb ooit wel eens uitgezocht hoe duur het is om zo'n paardentaxi te bestellen en dat is toch aardig wat![]()
Maar over het algemeen lukt het altijd wel om iemand zo gek te krijgen om ons te vervoeren.
wat een paard onder spanning doet, doet hij zonder begrip, en met net zo weinig gratie als een danser zou hebben die geslagen wordt
He, dit jaar moet de site wel iets flitsender gemaakt worden he! hint hint
Ik heb dr nu al weer zin in! Vorige NH dag in 1 dagje minstens 2x zoveel verkocht als op 2 dagen evenement in Nieuwegein...
Spinner: Paardentaxi is echt erg duur, tenzij je toevallig vlakbij de taxi woont. Misschien kan een kennis je wel tegen betaling brengen? Benzine vergoeden + kadootje ofzo.
Ja dat zou inderdaad wel moeten lukken. Het lijkt me in ieder geval wel erg leuk om mee te maken.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
wat een paard onder spanning doet, doet hij zonder begrip, en met net zo weinig gratie als een danser zou hebben die geslagen wordt
vervoer is te vregelen maar we moeten gewoon allemaal meedoen
met ze allen met ze allen
Keep it Natural,
Ik doe zelf niet aan parelli, maar zou graag komen kijken met de nh dag. Lijkt me erg leuk en leerzaam. Is dit ook mogelijk?
Ik combineer zelf freestyle met tteam en centered riding. Verder hou ik me bezig met tteam en wil me gaan verdiepen in bach bloesem remedies.
Al doe ik dus geen parelli, hou me wel veel bezig met natural horsemanship. Neem aan dat het geen probleem voor jullie is dat ik niet aan parelli doe? We willen toch eigenlijk allemaal het zelfde!
Mocht ik nog mee kunnen helpen met de nh dag, dan hoor ik het wel. Bied me graag aan. Ga daar dan een camping in de buurt zoeken en lekker ff met de tent op pad, haha.
Alvast veel succes en plezier met de voorbereidingen.
Groetjes Chrissie
Mijn dieren zijn mijn alles.
Het is ook niet alleen voor Parelli studenten hoor. We organiseren het om een zo breed mogelijk beeld te laten zien van natuurlijk met paarden omgaan en ze natuurlijk houden.
Ik zal je in gedachte houden als vrijwilligster. Maar waarom doe je niet gewoon lekker zelf mee? das nog veel leuker!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Mochten jullie nog hulp kunnen gebruiken, dan wil ik mijn handen ook wel uit de mouwen steken. Mansour is toch best in de buurt, dus da's geen probleem. Op welke dagen was het ook alweer? Dan kan ik vrij regelen.
Started!
Het is maar 1 dag alleen weten we nog niet welke van de twee, dus of 10 of 11 September.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Is me iets te ver weg om met mijn paard heen te gaan. Kom zelf uit Muntendam (Groningen) dus ben een paar uur onderweg met de trailer. Dat vind ik niks en voor de paarden ook niet.Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
Groetjes Tittel
Mijn dieren zijn mijn alles.
Ik hoop dat het op een zaterdag is, dan kan ik misschien ook komen!!!!
Het lijkt mij wel leuk, en als ik kan kom ik zeker kijken.
Het liefst zou ik Naepir mee willen nemen, maar een hengst(je) is zeker niet welkom?![]()
Elise
Bladwijzers