Oh daar heb ik misschien wel interesse in Maaike! Waar zou dit dan zijn, in Wageningen? En al enig idee wanneer?
Oh daar heb ik misschien wel interesse in Maaike! Waar zou dit dan zijn, in Wageningen? En al enig idee wanneer?
Ik zie de 3 dagen optie wel zitten als ik mijn paarden de avond van tevoren al mag stallen. Dan kunnen we bv donderdag heenreizen, vrijdag en zaterdag 2 lessen nemen, zondag 1 les en dan terugreizen. Het maakt mij overigens niet uit op welke dagen dit valt, mag ook doordeweeks.
Dat klinkt goed! Ik heb ook zeker interesse. Zo te zien is het vinden van 6 personen niet zo lastig. En het is al snel beter aan te rijden.
Ben benieuwd naar de plannen..!
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Hmm, 5 lessen voor 200 euro of 12 lessen voor 300 euro is wel een verschil. Maar als het in de buurt is en er is een mooie binnenbak, dan lijkt me dat toch ook wel interessant![]()
Ik wil graag een volle week. Ik vond die vier dagen rechtrichten ook veel te kort. Ik ga dus lekker doorsparen voor volgend voorjaar.![]()
Het is wel een aardig prijsverschil ja, 40 euro per les of zo'n 20 euro per les. Maar daar staat dan wel tegenover dat je niet zo ver hoeft te reizen, en voor mij scheelt het ook overnachtingskosten dus dat maakt het dan toch wel weer aantrekkelijk...Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Ik ga ook voor een week. Weekend lijkt me wel fijn. Maar Odes moet altijd even wennen op een nieuwe locatie, dus ik ga liever iets langer.
Zou je willen vragen wat een weekend kost? en eventueel op een lokatie? (aangezien je toch al aan het mailen bentOorspronkelijk Geplaatst door Marja
)
@ Maaike... Hoe serieus zijn de plannen om dit jaar nog een weekend(?) te organiseren?
Aangezien onze traditionele lessen nog niet gestart zijn vind ik deze optie eigenlijk heel goed aansluiten op ons "niveau" en misschien zelfs een betere optie. En dan ook nog eens gezamenlijk... LEUK!!
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
De plannen zijn serieus, ik denk dat het vnl afhangt van het vinden van een geschikte locatie omdat de 2 mensen die het oorspronkelijk bedachten geloof ik het in 1e instantie op hun eigen locatie willen (Renkum) maar daar is geen binnenbak. Liefst dus een locatie zo dicht mogelijk bij hun stal, mét binnenbak.
Heeft Stadegaard (ofzo) geen binnenbak?
Ik weet anders nog wel een geschikte binnenbak in Herpen.![]()
Er zijn wel voldoende binnenbakken in de regio natuurlijk, denk alleen al aan lunteren
Maar die mensen hebben nog jonge paarden waarmee ze nog niet zo goed over straat of met de trailer kunnen geloof ik.
Maar misschien kan Maaike daar ff wat meer over informeren, hoe en wat precies, dan kunnen we iets concreter worden!
Edit: Wie zouden er nu precies allemaal interesse hebben om nog dit jaar een Wim-weekend in de omgeving van Wageningen/Renkum te houden?
Hè, verdorie, het lukt me alsmaar niet om jullie naar Herpen te krijgen.
Maar ik heb dus wel interesse in een Wimweekend in Wageningen/Renkum, is in elk geval stukken dichterbij dan Deurze! (En dan kan ik mooi in m'n eigen bedje slapen...)
Vind je het gek, het is minimaal 2 tegen 1![]()
intresse zeker...maar moet eerst meer weten..dus wacht nog even op de lokatie en datum..
Bladwijzers