Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 62

Topic: Willen er nog mensen op Wimweek?

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Re: Willen er nog mensen op Wimweek?

Oh daar heb ik misschien wel interesse in Maaike! Waar zou dit dan zijn, in Wageningen? En al enig idee wanneer?

Actief Forumlid saskia's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005

Ik zie de 3 dagen optie wel zitten als ik mijn paarden de avond van tevoren al mag stallen. Dan kunnen we bv donderdag heenreizen, vrijdag en zaterdag 2 lessen nemen, zondag 1 les en dan terugreizen. Het maakt mij overigens niet uit op welke dagen dit valt, mag ook doordeweeks.

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Dat klinkt goed! Ik heb ook zeker interesse. Zo te zien is het vinden van 6 personen niet zo lastig. En het is al snel beter aan te rijden.

Ben benieuwd naar de plannen..!
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Hmm, 5 lessen voor 200 euro of 12 lessen voor 300 euro is wel een verschil. Maar als het in de buurt is en er is een mooie binnenbak, dan lijkt me dat toch ook wel interessant
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Ik wil graag een volle week. Ik vond die vier dagen rechtrichten ook veel te kort. Ik ga dus lekker doorsparen voor volgend voorjaar.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Hmm, 5 lessen voor 200 euro of 12 lessen voor 300 euro is wel een verschil. Maar als het in de buurt is en er is een mooie binnenbak, dan lijkt me dat toch ook wel interessant
    Het is wel een aardig prijsverschil ja, 40 euro per les of zo'n 20 euro per les. Maar daar staat dan wel tegenover dat je niet zo ver hoeft te reizen, en voor mij scheelt het ook overnachtingskosten dus dat maakt het dan toch wel weer aantrekkelijk...

Actief Forumlid Linnie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Ik ga ook voor een week. Weekend lijkt me wel fijn. Maar Odes moet altijd even wennen op een nieuwe locatie, dus ik ga liever iets langer.

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Het is wel een aardig prijsverschil ja, 40 euro per les of zo'n 20 euro per les. Maar daar staat dan wel tegenover dat je niet zo ver hoeft te reizen, en voor mij scheelt het ook overnachtingskosten dus dat maakt het dan toch wel weer aantrekkelijk...
    Zou je willen vragen wat een weekend kost? en eventueel op een lokatie? (aangezien je toch al aan het mailen bent )

@ Maaike... Hoe serieus zijn de plannen om dit jaar nog een weekend(?) te organiseren?

Aangezien onze traditionele lessen nog niet gestart zijn vind ik deze optie eigenlijk heel goed aansluiten op ons "niveau" en misschien zelfs een betere optie. En dan ook nog eens gezamenlijk... LEUK!!
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

De plannen zijn serieus, ik denk dat het vnl afhangt van het vinden van een geschikte locatie omdat de 2 mensen die het oorspronkelijk bedachten geloof ik het in 1e instantie op hun eigen locatie willen (Renkum) maar daar is geen binnenbak. Liefst dus een locatie zo dicht mogelijk bij hun stal, mét binnenbak.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Heeft Stadegaard (ofzo) geen binnenbak?
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ik weet anders nog wel een geschikte binnenbak in Herpen.

Aangemeld
    Apr 2004

Er zijn wel voldoende binnenbakken in de regio natuurlijk, denk alleen al aan lunteren
    Maar die mensen hebben nog jonge paarden waarmee ze nog niet zo goed over straat of met de trailer kunnen geloof ik.

Maar misschien kan Maaike daar ff wat meer over informeren, hoe en wat precies, dan kunnen we iets concreter worden!

Edit: Wie zouden er nu precies allemaal interesse hebben om nog dit jaar een Wim-weekend in de omgeving van Wageningen/Renkum te houden?

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Hè, verdorie, het lukt me alsmaar niet om jullie naar Herpen te krijgen.

Maar ik heb dus wel interesse in een Wimweekend in Wageningen/Renkum, is in elk geval stukken dichterbij dan Deurze! (En dan kan ik mooi in m'n eigen bedje slapen...)

Aangemeld
    Apr 2004

Vind je het gek, het is minimaal 2 tegen 1

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

intresse zeker...maar moet eerst meer weten..dus wacht nog even op de lokatie en datum..

Bladwijzers

Forum Rechten