Ah, bedankt voor de info Sandra! Dan nog is het niet echt duur, je betaalt dan dus iets meer dan 20 euro per les dus dat valt reuze mee!
Ah, bedankt voor de info Sandra! Dan nog is het niet echt duur, je betaalt dan dus iets meer dan 20 euro per les dus dat valt reuze mee!
Aangezien ik nog maar 4 verlofuren heb voor dit jaar, wordt het wel erg lastig voor mij om dit jaar nog te gaan. In januari hebben we al een level 2 cursus gepland... druk druk druk.
Is een weekend ook mogelijk? Tenslotte heb ik nu mn eigen paardenwagenOf is het eigenlijk niet erg zinnig om maar 2 dagen te gaan?
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
wow ik dacht dat het echt mega duur zou zijn maar dit valt me reuze mee! Ik wacht nog even af op het antwoord van wim.
Ik heb inmiddels bericht van Astrid. Er zijn 2 mogelijkheden: een week met 12 lessen, of een weekend met 5 lessen. Ik vermoed dat een weekend 3 dagen is, want anders zou je een dag 3 lessen hebben en dat is wel érg veel.
Of er nog plek is weet ik niet; ze vroeg wanneer ik dan wilde komen en dat weet ik dus nog niet.
Ik vind 12 lessen in 6 dagen nl. eigenlijk teveel, zowel voor mij als Atli. En ik vind het dan ook weer zonde om wel voor een hele week te betalen, maar niet de hele week mee te doen... Dus nu zit ik wel even te denken wat ik dan wil doen...
@Isla: ik denk zeker wel dat het zinnig is om alleen een weekend te gaan hoor! Alleen ik vind het teveel gedoe; het reizen kost me zoveel energie dat ik er een hele dag voor uit moet trekken, en voor de terugreis ook weer, en om dan maar 3 dagen te blijven, dat vind ik dan te kort. Als je echter je hand niet omdraait voor de reis, zou ik het gewoon doen hoor! (Euhmmm en als je daarbij toevallig langs Herpen komt en nog een IJslander in wilt laden?????)
Kheb even gekeken op de routeplanner, het is maar liefst 220 kilometer. Jaja... langs Herpen komen we wel, maar het 2e plekje is in eerste instantie voor Diesel gereserveerd.
![]()
Lessen zijn 3 kwartier toch? prive les? Van te voren het nivo en wensen afstemmen neem ik aan. Het zou me wel lukken om mn roostervrije dag te verschuiven naar een maandag of vrijdag.
Wat zijn de prijzen van een weekend? of is dat gewoon 5 x 20 euro + stalling?
Maar het zal niet volgende week zijn, gezien Sunny's hoeven.
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Ja, het is echt een flink eind rijden, voor jou nog meer dan voor mij! Jammer dat je geen plek meer vrij hebt in je wagen.
De lessen waren (toen ik er was) gemiddeld 3 kwartier. Ik ben ook wel eens korter bezig geweest, maar ook wel eens langer...
Wat de prijs is van een weekend, weet ik helaas niet!
mm....kzou het wel erg tof vinden als we samen kunne gaan isla! en ik vind een weekend denk ik ook wel lang zat!
@marja ja al is alti niet de grootste tis wel jammer dat het niet gaat passen!!!
Als ik ga, dan liever een weekend. Heb ik meteen een reden om nog eens te gaan en te testen hoe een hele week is.
Als ik rond de zomer ga, dan kan ik denk ik wel aan vervoer komen. Deurze ligt hier maar 80 km vandaan, eindelijk iets dichtbij. En ik maar denken dat Wim helemaal in het zuiden van NL woont![]()
Nu maar hopen dat Wim's eigenaar (eh.. mijn Wim dus) haar een weekend kan missen.
Kan je daar wel komen aankakken zonder zadel?
Ik ben zadelloos, mss kan ik beter een london-testzadel ofzo voor dat weekend regelen.
En mezelf aanleren Wim weer bij haar oude naam te noemen![]()
Ik heb Atli in februari ook de hele week met m'n bbpad gereden, omdat ik toen nog op zoek was naar een nieuw zadel. Wim vindt alles prima.Wel is het zo dat een zadel wel wat prettiger is bij het dressuren, omdat je er wat stabieler op zit. Met de bbpad heb je (ik in elk geval wel) toch wat meer de neiging om de bewegingen van je paard te verstoren. Maar als je thuis ook altijd zonder zadel rijdt, en ook van plan bent dat te blijven doen, dan is het al helemaal geen punt lijkt me!
@ Marja; Maar wat zijn jouw plannen nu dan? Week is te lang en een weekend te zwaar qua reizen...
Moet bekennen dat ik ook niet erg enthousiast wordt van die afstand.
Hij is toch ook weleens wat meer midden in Nederland? Zou dat niet te organiseren zijn? Hij is toch ook wel eens in Lunteren, of zijn dat alleen lessen?
Hmm oke, ik ben wel van plan om nog een jaartje ofzo zonder zadel te blijven rondrijden, dus dat word dan zadelloos wimweek. Mss dat ik nog een bbp koop.
Ohjee ik heb er nu al zin in..
Ik wil ze even bellen om te vragen of er echt geen op maat gesneden opties zijn... Want ik vind beide opties die ze nu bieden niks, maar ik wil er toch heen...Oorspronkelijk Geplaatst door issiem
Als ik meer weet over de mogelijkheden, dan meldt ik dat hier!
In Lunteren geeft hij dan gewoon een dag lang privélessen. Ik ben daar ook wel eens geweest, maar je betaalt dan 45 euro per les (van 3 kwartier), ik meen iets van 8 euro bakhuur, nog 2 euro als je een paddockje wilt huren voor je paard en dan nog je eigen reiskosten. Al met al kost zo'n lesje me dan 75 euro... Behoorlijk veel dus!Hij is toch ook weleens wat meer midden in Nederland? Zou dat niet te organiseren zijn? Hij is toch ook wel eens in Lunteren, of zijn dat alleen lessen?
Je bedoelt dat je dan een wimweek/weekend/meerdaagse in Lunteren zou willen organiseren? Ik betwijfel of hij dat doet, volgens mij heeft hij het inmiddels behoorlijk druk met alle lessen bij hem thuis...
Ik heb ooit Lodash een week uitbesteed aan Wim, waarbij ik halverwege de week zelf ook kwam om te leren wat Wim Lodash geleerd had. Toen was een week ideaal.
En ben met Susan ooit 4 dagen geweest. Voor Susan was dat echt meer dan genoeg toen, ze was zooooooooo moe! Dus ik denk dat ook een weekend (lees: 3 dagen) veel kan opleveren!
Ik wil ook wel weer een keer, maar weet echt nog totaal niet wanneer.
May the horse be with you!
Ik heb gisteravond Astrid even kort aan de telefoon gehad, en ze zei dat ze echt alleen maar 6 dagen/12 lessen of 3 dagen/5 lessen doen. 6 Dagen kost dus 250 euro. Wil je minder lessen, dan moet je toch de volle pond betalen.Ze zei dat ze dit zo deden omdat ze anders niet uitkwamen met hun planning, als iedereen een willekeurig aantal dagen komt.
Hmmm ik weet nu dus even niet wat ik hiermee wil... 3 Dagen vind ik toch echt te kort, gezien de reistijd en alle rompslomp eromheen. Maar om nou 6 dagen te gaan en maar 4 of 5 dagen mee te doen vind ik ook weer zonde...
Ik ga hier eens even goed over nadenken...
Er is toch ook een optie waarbij Wim wel voor een weekend op locatie komt lesgeven? Dan moet je minimaal 6 personen bij elkaar krijgen (en ene locatie natuurlijk), en dan zijn het volgens mij ook 5 lessen voor 200 euro dan.
Twee van mijn lessers willen dit gaan organiseren en volgens mij nog voor het jaar om is. Als ze dit voor elkaar krijgen dan doen Elise en ik ook mee. Misschien is dat leuk voor je Marja?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Bladwijzers