Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Iemand ervaring met bestraling?

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Iemand ervaring met bestraling?

Gisteren hebben we de uitslag van de biopsie van Mexx binnengekregen en het is een kwaadaardige tumor. Omdat de tumor helemaal door de lies-spier heen is gegroeid kunnen ze hem niet verwijderen.
    De dierenarts dacht eerst dat bestraling ook niet zou kunnen, omdat hij zich te diep in het lichaam bevindt, maar nu zegt hij dat het toch het proberen waard is. De oncoloog had gezegd dat dit type tumor erg gevoelig is voor bestraling en door de plaats kunnen ze hem van beide kanten bestralen.

Ik weet niet precies hoe groot de genezingskans nu is, dat wil ik misschien ook helemaal niet weten. Wel vroeg ik me af of er hier mensen ervaring hebben met bestraling bij dieren? Heeft het geholpen? Is het heel vervelend voor het dier?

Alvast bedankt!
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Re: Iemand ervaring met bestraling?

even een schopje...
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Geen ervaring bij dieren..
    In vergelijking met chemotherapie is een veel minder belastend voor het lichaam, met soms goede resultaten.
    Ik zou zeggen; give it a try!"

succes!

Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

He, wat is dat slecht nieuws zeg. Ik wens je veel sterkte.

Maar helaas kan ik je niet helpen. Heb je natuurlijk weinig aan, maar wat ik deed toen met Shiva was de hele dag googlelen. Zo ben ik op verschillende sites gekomen van mensen die hetzelfde hadden meegemaakt met hun paardje.
    Misschien dat je dat ook kan proberen. Ik ben toen aardig wat te weten gekomen.

En laat je goed adviseren. Vraag de artsen hun oren van de kop totdat je tevreden bent met wat je wilt weten.

Succes ermee!

Bladwijzers

Forum Rechten