Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: geen respect of gewoon lui?

Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    34

geen respect of gewoon lui?

Ik loop met grondwerk vast omdat balou niet enthousiast te krijgen is, ze is nooit energiek geweest, (je zal haar nooit uit dr zelf een sprintje zien trekken in de wei, ja zal maar moe worden) Maar zodra ik op haar rij is het evenwicht van naar voren gaan een stoppen er wel terwijl ze tijdens grondwerk liever stil blijft staan, hoe gek enthousiast ik ook doe, ze kijkt me aan van ja ik doe wel wat je vraagt maar daar blijft het ook echt bij, dus ik heb nog steeds niet het idee dat we echt een het spelen zijn,, met driving game gaat het heeel langzaam met hele kleine stapjes vooruit, binnenkort komt iemand van dit forum me ook helpen om te kijken of ik misschien iets fout doe,, maar snap niet dat het met rijden zoo goed kan gaan en dan grondwerk dat ze gewoon sloom, lui, niet geintreseert word,,

Wie helpt? heeft tips of iets?

Groetjes anouk

alvast bedankt
    Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re: geen respect of gewoon lui?

Ik zie dat je dit bericht post in 'level 1'. Het enthousiast en actief maken tijdens het grondwerk is iets wat veel meer in Level 2 ter sprake komt.

Als je paard in Level 1 reageert op fase 1 of 2, maar dan wel traag, is dat helemaal niet erg. De actievere uitvoering komt nog wel. Het is veel belangrijker dat je basis goed is, dus dat je paard je begrijpt op een lage fase en dat jij de games kent en kunt uitvoeren.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

lekker door met level twee dus wat grondwerk betreft!
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Forumlid Mirthe's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2006

Sluit me bij Calippo aan.
    Houdt het sowieso afwisselend voor je paard, blijf niet constant herhalen en als ze het goed doet probeer je iets anders.
    Katie
    Learn the secrets to succes with horses

Bladwijzers

Forum Rechten