Heb een paar weken geleden deze DVD ook gezien, en eigenlijk schrok ik er best van. Misschien naief van me, maar ik had dit gewoon niet verwacht te zien, zo heftig.![]()
Ben er toen over na gaan denken, en tot de conclusie gekomen dat het met name het "plotselinge" was, het feit dat het zo compleet onverwachts kwam, waardoor ik zo schrok.
Toen ik er verder over nadacht, vond ik het al veel logischer dat zo'n heftige confrontatie bij sommige paarden in sommige situaties voor kan komen. Sterker nog: ook bij mijn eigen pony heb ik al een keer een dergelijke confrontatie gehad, en ik geloof niet dat ik toen zachtzinniger bezig ben geweest dan Linda. Tja, safety first!!!
Vond wel dat Linda af en toe een beetje inconsequent overkwam, soms niet helemaal "eerlijk" was met de fases. Wel een eye-opener: gebeurt mij ook wel eens, door onervarenheid van mijzelf. Dan ben je te laat of te snel naar een hogere fase toe, of je vergeet fase 1 en 2 omdat je zelf ongeduldig bentToch een hart onder de riem dat iemand als Linda ook nog niet alles perfect kan en doet. Krijg ik weer een beetje extra zelfvertrouwen door! De demo's van Pat daarentegen lopen zo gruwelijk perfect dat het ook wel weer leuk is om naar te kijken: ZO KAN HET ZIJN!!!
![]()
Bladwijzers