Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 40

Topic: sidepull engelse stijl

sidepull engelse stijl

Ik heb mailcontact gehad met Pien (spirithorses.be) over de sidepull engelse stijl die ze zou gaan verkopen. Ze vertelde me dat de leverancier die ze op het oog had, niet ging leveren omdat ze er teveel tegelijk moest bestellen. Ze gaat echter wel handgemaakte verkopen, maar de kosten daarvan zouden tussen de 120.00 en 150.00 euro liggen.
    Dat vond ik toch een beetje te duur. Ik heb daarom toch maar de sidepull van onderstaande website besteld. De prijs was 59.00 inclusief verzenden.
    http://deb-tr.magix.net/

Vanmorgen binnengekregen, en ik vind de kwaliteit erg mooi!
    Soepel leder (wel een beetje droog, maar daar hebben ze olie voor uitgevonden) en een mooie brede, platte neusriem.
    Dit is de eerste keer dat ze hem omheeft, en hij valt nu al mooi om de neus heen. Dat wordt alleen nog maar beter na een paar keer invetten en gebruiken.

Kijk zelf maar:

Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2006

Re: sidepull engelse stijl

Staat haar goed!
    (wat een super leuk dier! Waar kan ik meer foto's vinden?? )
    ~Every horse is a pleasure horse, some are a pleasure to get on, some are a pleasure to get off...~

Het forum staat vol met foto's en verhalen van Amy. Gebruik de zoekfunctie en zoek op: Amy, en je vind denk ik heel veel.
    In mijn profiel staan ook foto's.

Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2006

Gaat zoeken!
    ~Every horse is a pleasure horse, some are a pleasure to get on, some are a pleasure to get off...~

Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2006

Ze is echt LEUK! Ik weet, ik ga heel erg off topic! Deze is SUPER!
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-FSZDTANY.jpg

Maar ontopic: Heb je er al mee gereden? Waar reed je hiervoor mee?

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Mooi man!

Het ringetjes ding van Marijke (kan even niet op de naam komen) gaat nu stofvangen?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jeddah
    Ze is echt LEUK! Ik weet, ik ga heel erg off topic! Deze is SUPER!
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-FSZDTANY.jpg

Maar ontopic: Heb je er al mee gereden? Waar reed je hiervoor mee?
    Hahaha, jij als arabierenliefhebster vind een tinker leuk??
    Thanx. Ik ben blij dat je haar interessant vind, want ik wil haar (als alles meezit) in het voorjaar laten dekken. En daarvoor heb ik wat kleurvraagjes aan je. Maar daarover PB ik je een dezer dagen.

Ik reed hiervoor ook al met een sidepull. Alleen een western uitvoering, met gevlochten neusriem. Ik wilde graag een platte, zachte neusriem voor Amy. Hoofstellen met kruisteugels hebben we ook geprobeerd en die bevielen niet. Door het vele kinhaar is de relaease te traag. Daarom houden wij het bij sidepulls.
    Touwhalster bevalt overigens ook nog steeds prima.

@Antheman: wat denk je?? Nee joh. Die blijf ik gebruiken voor het werk hoor. Je bedoelt de kaptoom toch?

Met de trektocht had ik de kaptoom ook omgedaan, maar na enkele uren toch weer vervangen door het touwhalster, bang voor teveel druk op de neus.
    Bij ontspannen rijden heb ik liever iets wat niet zo hard inwerkt.

Mooie side pull, volgens mij kan jij onderhand ook een winkeltje beginnen.
    Als ik mijn zadelkamer uitstal weet je niet wat je ziet. (gelukkig heb ik een zadelkamer van 3x3m)
    Alles is zo leuk en mooi en voor ieder paard een ander kleurtje.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door mirel
    Erg hè
    Mijn zadelkamer is ook niet zo groot, maar je moest eens weten hoeveel je kwijt kan aan de muur als je een paar f]/images/smilies/tongue_smile.gif[/img]

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door mirel
    Erg hè
    Mijn zadelkamer is ook niet zo groot, maar je moest eens weten hoeveel je kwijt kan aan de muur als je een paar f]/images/smilies/tongue_smile.gif[/img]
    Ach, ik zeg altijd maar zo; ik heb maar 1 hobby.

Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2006

@Trea, ik vind vele rassen mooi en leuk hoor! Een mooie Tinker kan ik net zo waarderen als een mooie Arabier!

Ik kan me voorstellen dat de release wat trager is met veel kinhaar.
    Ik vraag me met mijn hoofdtsellen ook niet af ok dat spul waar ze die endurance hoofdstellen mee maken, voor onder de kin niet beter zou zijn omdat het gladder is en sneller releast. Wel wil ik de leren, brede neusrien houden. Wie weet vind ik ooit iemand die kan maken wat ik wil.

Deze engelse is erg mooi, maar ik zou een breder neusrien willen, ook omdat ik het gewoon mooier vind staan.

Vragen over kleuren mag altijd!

Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Staat haar super Trea, vind m heel mooi.

Maar ja, wat staat haar nou niet.

Actief Forumlid masja's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    51

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jeddah
    Wel wil ik de leren, brede neusrien houden. Wie weet vind ik ooit iemand die kan maken wat ik wil.

Deze engelse is erg mooi, maar ik zou een breder neusrien willen, ook omdat ik het gewoon mooier vind staan.
    Kuch.. Ahum

Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2006

Haha!! Komt wel per pb!

Ik heb ook deze sidepull besteld.
    Ik heb zo het idee dat dit toch hetgeen is wat mij het meeste aanspreekt om mee te rijden.
    Maar omdat ik nooit daarmee gereden heb, vraag ik me af, werk je bij de sidepull met je teugels net als bij bijvoorbeeld een trens, of werk je met een meer opzij gerichte beweging van de hand hiermee??

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten