-
Mee doen aan clinic met veulen?????
Hallo, 22 oktober hebben wij op onze stal een "clinic" over level 1 en 2 van NH. Ik vraag me af of ik mijn enter (1 jaar en 8 maanden) daar niet te veel mee ga belasten. Zelf denk ik dat ik meedoe met de games 1,2 en 3! Want na een half uutje oefenen houd ik het meestal voor gezien en kan ik aan amber zien dat ze er genoeg van heeft. En terrecht het is immers nog een veulen. Ik wil alleen kijken of ik op de goede weg ben. Amber en ik zijn n.l. 2 groentjes!!! Verder kan ik al veel met haar doen. Wandelen, ontspannen poetsen, hoeven uitkrabben en laten bekappen. De catchinggame gaat al aardig. Tot nu toe komt ze altijd naar me toe als ik haar uit de wei wil halen. Ik zie dat dat bij andere paarden niet altijd het geval is zodra ze het paard uit de wei willen halen gaan ze ervan door! Je moet het afwisselen heb ik zelf gemerkt en niet alleen je paard van de wei halen om te oefenen!!
-
Actief Forumlid
Re: Mee doen aan clinnic met veulen?????
Kan je niet meedoen met een (niet groen) paard van iemand anders? Groen en groen is meestal niet de perfecte combinatie. Het lijkt mij verstandiger om eerst zelf de games onder de knie te hebben en ze dan pas met je veulen te gaan 'oefenen'.
Forum Rechten