Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: 'probleempje' met friendly

  1. #1

    'probleempje' met friendly

    Naja, probleempje is het niet echt, het is meer domheid van mijn kant. Ik blijf al een tijdje steken bij 't extreme friendly'en, ik wil graag beginnen met het echte zwaai-gedoe boven het hoofd enzo en ik denk ook wel dat Wim 'er aan toe' is.. maar ik durf niet, ik ben bang dat ik haar raak

    Aan haar zijkant staan meppen heeft haar laatst ook een knal opgeleverd (alhoewel ik vaker mezelf raak ) en ook al is het onze favoriete game, blauwe plekken is niet echt wat ik in gedachten heb.

    Dus eh, wat doe je in dat geval? Kun je 't laten wat het is, of ga je gewoon met een zacht kussentje zwaaien zodat het niet zo hard aankomt?
    Oh dat is opzich nog niet zo'n gek idee.
    Volgens mij verwoord ik dit weer heel erg dom, maar hopelijk weet diegene die 't snapt een antwoord

  2. #2

    Re: 'probleempje' met friendly

    Heb ik ook nog gehad die twijfel. Gewoon starten met rustig erover en dan opbouwen. Je moet ons nu soms een gangetje zien gaan !
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore


  3. #3
    Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    1.987

    Re: 'probleempje' met friendly

    Misschien is het ook een idee te oefenen met bijv. een kruiwagen. Gewoon erlangs en erover zwiepen en hem niet raken. Het ziet er een beetje gek uit, maar ach, beter dan blauwe plekken

  4. #4

    Re: 'probleempje' met friendly

    Oefenen zonder paard! Doe maar met je vriendje om te testen of je er klaar voor bent. Hem kan je uitleggen hoe het komt als je hem raakt

  5. #5
    Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Hoenderloo
    Leeftijd
    44
    Berichten
    3.498

    Re: 'probleempje' met friendly

    Om mijzelf meer vertrouwene en precisie aan te leren met stick en string, probeerde ik in huis van een afstandje met de string de schakelaars van de lampen aan te raken. Huisgenoten waren daar niet altiujd blij mee, maar ik vond het een leuke en handige oefening. Let er dan wel op dat je een schone string hebt!
    Started!

  6. #6

    Re: 'probleempje' met friendly

    Hmm, oke dat word dus oefenen zonder paard, ik denk dat ik het maar gewoon probeer op mijn vader

    Nu hoop ik wel heel erg dat ik niet mezelf raak, want dat gebeurt ook vaak genoeg

  7. #7
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: 'probleempje' met friendly

    dan lijkt het me in elk geval nog niet het juiste moment om met de extreme friendly te beginnen. eerst maar eens wat vaardigheden krijgen zou ik zeggen!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •