-
Forum Meubilair
-
Actief Forumlid
Re: 'probleempje' met friendly
Heb ik ook nog gehad die twijfel. Gewoon starten met rustig erover en dan opbouwen. Je moet ons nu soms een gangetje zien gaan
!
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore

-
Actief Forumlid
Misschien is het ook een idee te oefenen met bijv. een kruiwagen. Gewoon erlangs en erover zwiepen en hem niet raken. Het ziet er een beetje gek uit, maar ach, beter dan blauwe plekken
-
Oefenen zonder paard! Doe maar met je vriendje om te testen of je er klaar voor bent. Hem kan je uitleggen hoe het komt als je hem raakt
-
Forum Meubilair
Om mijzelf meer vertrouwene en precisie aan te leren met stick en string, probeerde ik in huis van een afstandje met de string de schakelaars van de lampen aan te raken. Huisgenoten waren daar niet altiujd blij mee, maar ik vond het een leuke en handige oefening. Let er dan wel op dat je een schone string hebt!
-
Forum Meubilair
Hmm, oke dat word dus oefenen zonder paard, ik denk dat ik het maar gewoon probeer op mijn vader
Nu hoop ik wel heel erg dat ik niet mezelf raak, want dat gebeurt ook vaak genoeg
-
Forum Meubilair
dan lijkt het me in elk geval nog niet het juiste moment om met de extreme friendly te beginnen. eerst maar eens wat vaardigheden krijgen zou ik zeggen!
Forum Rechten