Ik kan van zowel level 1 als 2 de dvd's kopen.. Maar heb je hier wat aan zonder boeken??
Ik kan van zowel level 1 als 2 de dvd's kopen.. Maar heb je hier wat aan zonder boeken??
Hmm, waarom zou iemand alleen de DVD's verkopen? Houdt hij de boekjes? Of heeft hij er zelf kopieen van gemaakt?
Met de nieuwe L1 en L2 staat er behoorlijk wat informatie op de DVD's, maar vooral in de boekjes staan de oefeningen echt uitgelegd, het lijkt me dus dat je best wat mist als je alleen de DVD's hebt.
hmm... Tja over t hoe en wat verder van de dvd's weet ik ook niet..
Ik heb ze in elk geval gekocht, ik zie wel wat er op staat.. gelukkig weet ik al t een en ander van parelli, dus mischien heb ik genoeg aan de dvd's. Zoniet dan vind ik t vast wel hier op t forum![]()
Ik heb ook alleen de DVD's maar ik lees idd hier op het forum ook dingen![]()
Je paard is de spiegel van je ziel. Kijk in zijn ogen en schrik niet van de waarheid die je ziet.
Kun je het allemaal zonder de boeken af Liedje?
t enige nadeel is zeker dat je zo geen "examen" kan doen?
Ik heb het originele pakket (zowel 1 als 2) en eerlijk gezegd heb ik de boekjes nog niet eens vast gehad en lukt het prima met alleen de dvd's.
Met de DVD's kom je idd wel heel ver, maar ik vond de boekjes erbij toch verrijkender. 's Avonds in m'n bed lees ik zo telkens een stukje en er zijn toch al momenten geweest dat ik dacht: hé, zo had ik dat (nog) niet begrepen uit de video.
Don't dream your life, live your dream!
Ik denk dat je met de oude level 1 het niet alleen met de video afkunt Daar staat wel alles op, maar niet heel duidelijk uitgelegd. Een heel examen ongeveer wel volgens mij, maar je kunt er niet alleen mee uit de voeten.
Maar op de dvd's staat het veel beter uitgelegd heb ik me laten vertellen, dus het al vast wel lukken!
Ik ben nog niet echt heel intensief begonnen met de games. Wat friendly en aan de stick laten wennen wat eigenlijk heel goed ging. Nu een wat porcipuine bezig en binnenkort ga ik de DVD's weer erbij pakken of weer wat te kijken. Ik kan het dus nog niet goed zeggen, maar voor mij was het kopen van het hele pakket geen optie, dus ik ben al super blij met de DVD's![]()
Je paard is de spiegel van je ziel. Kijk in zijn ogen en schrik niet van de waarheid die je ziet.
ik heb nog nooit een boekje aangeraakt en het gaat me allemaal prima af, dus succes ermee en het gaat je vast en zeker lukken!
The darkest hour is befor it get light!!!
Nu lijkt het net of de boekjes niet veel nut hebben terwijl ik ze toch echt wel waardevol vindt en ze echt wel gebruikt heb!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
als de boekjes in het nederlands waren zou ik ze zeker wel gebruikt hebben, maar ben echt super slecht in engels en met de dvd's heb ik daar niet zo'n last van die snap ik meestal met het beeld toch wel, de boekjes daarin tegen zijn 1 groot raadsel meestal voor mij wat er staat en bedoelt wordtOorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
![]()
Misschien juist een goede gelegenheid om je engels bij te spijkeren. Ik heb juist dat ik het van papier beter begrijp dan wanneer tekst gesproken wordt.
Als je engels slecht kan lezen, kun je het dan wel goed verstaan, Elianne? Want uit alleen een beeld, kun je bij Parelli soms best een compleet verkeerde indruk krijgen van wat ze bedoelen.
Ik vind de boekjes zelf veel handiger dan de DVD's. Je zal het best met alleen de DVD's kunnen doen (mensen haalden vroeger immers ook L1 met alleen het oude boek van parelli!) maar dan mis je in elk geval een heleboel theorie, omdat dat voornamelijk in het theorieboekje staat.
De boekjes zijn voor mij ook heel waardevol, veel meer dan de dvd's. In de boekjes worden nl meerdere situaties (en hoe te handelen) uitgelegd. De dvd's laten wat dat betreft meer een praktijkvoorbeeld zien.
Wat ik persoonlijk ook erg goed vind aan de boekjes is dat je eruit kunt halen, wanneer het goed genoeg is om door te gaan naar de volgende uitdaging. Er wordt uiteraard ook uitgelegd wat de achterliggende gedacht is. Vind het zelfs jammer dat ze bij het level 2 pakket groter zijn, ik had ze nl veel bij me (ook op mn werk).
Vanaf de dvd's had ik nooit driving vanuit zone 3 gedaan.
Wil niet zeggen dat het je niet gaat lukken zonder de boekjes, maar voor mij zijn ze goud waard!
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
ik kan het prima verstaan hoor dus maak je geen zorgenOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
Bladwijzers