Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: Paket dvd's zonder boeken...

Re: Paket dvd's zonder boeken...

bedankt voor jullie andwoorden!

Ik leer zelf erg slecht uit een boek, vooral als het dan ook nog ee engelstalig is. theorie is niets voor mij, de practijk gaat me beter af Dus ik denk dat ik wel goed zit zo met enkel de dvd's...

Als ik t geld had had ik zeker een compleet paket gekocht, maar dat kan ik me gewoon niet veroorloven helaas

Nu nog even wachten tot de 15de dan word er wer geld op m'n rekening gestort en kan ik t over maken hihi

Dat probleem heb ik dus ook! Ik zou graag de boekjes hebben, maar het gaat gewoon niet en daarom ben ik al blij met de DVD's ...
    Je paard is de spiegel van je ziel. Kijk in zijn ogen en schrik niet van de waarheid die je ziet.

Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Ik heb zowel de oude als nieuwe pakketten maar moet zeggen dat ik nog altijd het liefst met de pocketguides uit de oude pakketten werk . Daar staat alles gewoon heel duidelijk stap voor stap uitgelegd.
    De dvd`s van de nieuwe pakketten bekijk ik wel soms voor wat meer theorie maar het lijkt mij zelf erg lastig om daar al je info vandaan te halen om dingen ook daadwerkelijk uit te voeren. Ik vind het zelf heel fijn om, net voordat ik bezig ga, nog even wat na te lezen in een boekje. Met een dvd is dat weer veel meer gedoe om net dat ene stukje na te zoeken.
    Maar dat is mijn mening, er zijn dus ook wel mensen die het juist het best af gaat met de dvd`s. En het zal er ook wel aan liggen aan hoe je het beste leert; van gesproken of geschreven informatie (voor mij geldt dus het laatst)

Kwam zojuist op ebay de volgende advertentie tegen:
    Parelli Partnership Package Booklets Theory & Log Book - dus alleen de boekjes en NIET de videos. Volgens mij van het oude pakket (heb zelf nieuwe pakket en deze zien er anders uit).

Misschien interessant voor mensen die de DVDs/videos al hebben???
    Always Look on the Bright Side of Life!!!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten