Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: Zeewier

  1. #16

    Re: Zeewier

    Meer voedingsstoffen!

    In hooi zitten heel veel goede voedingsstoffen alleen erg weinig voor een jong paard in de groei. Wil hij voldoende voedingsstoffen binnen krijgen dan moet hij iets van 3 balen hooi per dag eten ofzo

  2. #17
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: Zeewier

    Ook sulbli wordt egwoon in een fabriek gemengd, ik zeg enit dat het fout is, maar Ã*eder kant en klaar paardenvoer is gefabriceerd.

  3. #18
    Actief Forumlid Sarah's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    373

    Re: Zeewier

    Nou ja goed, als je het zo wil zien, ja het wordt niet met de hand gemengd.

    Ik bedoelde met gefabriceerd, fijngeperste brokken, of koeken met vitamine erin enz. enz.

    Groetjes, Sarah

  4. #19
    Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    1.108

    Re: Zeewier

    Ik zou oppassen met toevoegingen. Als je paard behoefte aan de mineralen heeft, kan hij ze toch zelf uit de liksteen halen?
    Zeewier kan je kopen bij de paardendrogist (http://www.paardendrogist.nl). Het kost ongeveer 5 euro per 1000 g en je 'moet' je paard er 30g per dag van geven.
    Mijn pony vind het niet lekker en laat het gewoon in de voerbak liggen(het blijft namelijk niet aan het biks kleven). Maar er zijn ook pony's die het wel lekker vinden.

  5. #20
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: Zeewier

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Nicolien
    Ik zou oppassen met toevoegingen. Als je paard behoefte aan de mineralen heeft, kan hij ze toch zelf uit de liksteen halen?
    Zeewier kan je kopen bij de paardendrogist (http://www.paardendrogist.nl). Het kost ongeveer 5 euro per 1000 g en je 'moet' je paard er 30g per dag van geven.
    Mijn pony vind het niet lekker en laat het gewoon in de voerbak liggen(het blijft namelijk niet aan het biks kleven). Maar er zijn ook pony's die het wel lekker vinden.
    Ik veorde het met lijnzon olie, dus dan blijft het wel redelijk kleven (paard vond het ook lekker, dat scheelt wel)

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •