Ik ga dus voortaan een jaarlijkse onderhoudsbeurt plannen, net als de tandarts die jaarlijks komt Zo kunnen we het velletje (en vooral wat daar onder zit) een beetje zo goed als nieuw houden

Ik ben errug blij in ieder geval want er is niets leukers dan naar een paard kijken wat lekker in het velletje zit

@lila dit was een mooie aanvulling op mijn homeopathie dus als ik dit zo kan blijven combineren dus daar ben ik idd erg blij mee want het vulde elkaar goed aan. Timber had nl. ook een enorme hoornscheur in haar hoef die van bovenaf naar onder groeit, toen ik haar zelf doormeette kwam ik op reststoffen van de enting die de lever te veel belasten. En leverenergie staat ook weer in verbinding met de nagels dus slecht funtionerende leverenergie = slechte hoornkwaliteit zeg maar.
Lang verhaal kort die scheur was al tot rust gekomen door de middelen maar nu bleek dus ook dat ze dat been overbelastte omdat ze rechts onlastte. Nou met zelf bijhouden door rond te vijlen, de homeopatische middelen en de osteopaat is de scheur ook helemaal tot rust Geen dubbellips ijzers of weet ik veel wat voor onzin nodig maar gewoon gezond verstand en het paard van binnen en van buiten opknappen en de natuur doet zijn werk.....zoooo mooi