Bij de criteria van level 2 staat:
speel de yoyo game over een balk.
Je laat je paard dan toch niet achterwaarts over een balk stappen? Die ziet hij toch niet en dan stoot hij toch zijn voeten? Weg vertrouwen.
mij is altijd geleerd nooi achterwaarts over een balk te gaan.
Of zie ik het verkeerd?

Antwoord met Citaat

hehe! nee, heel frustrerend, Micha doet de squeeze heel goed, zelfs in draf als ik het vraag en ze gaat overal door, maar ze wil ni springen. en ikke maar elke keer opnieuw die balk erop leggen, of die ton terug op zn plek leggen. ofwel duwt ze het eerst opzij en gaat er dan langs, ofwel speelt ze er voetbal mee, ofwel heft ze haar benen enorm hoog op in stap! ze stapt zelfs over een ton die bijna haar buik raakt! En soms springt ze maar voor de helft, voorbenen erover met een sprong en dan stopt ze, haha, gieren! zo van: 'awel baas, kheb toch gesprongen he!' Omdat ik geen vaste hindernissen in mijn piste of wei heb, ben ik dus maar naar buiten gegaan en daar gesqueezed over een omgevallen boom. in stap wil ze nog steeds niet springen maar als ik ze in draf squeezde lukte het perfect! dus de oplossing is volgens mij: een vaste sprong, maar ook hoog genoeg en in draf squeezen!

Bladwijzers