Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: De Zweefmolen (Susan Smit)

Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

De Zweefmolen (Susan Smit)

Mag ik het hier ook hebben over een niet paardenboek? Zo nee dan moet iemand het maar naar overig of de huiskamer verplaatsen.

Gisteren was Susan Smit te gast bij "De Wereld Draait Door", vandaag komt haar boek: De Zweefmolen uit.

In dit boek behandelt zij diverse alternatieve therapieen, oa lachtherapie (kreeg weinig punten), shia hatsu massage (kreeg veel punten), maar ook telepathie met dieren.

Ze heeft dit boek geschreven omdat er naar haar mening in de Nederlandse journalistiek of heel sceptisch over alternatieve therapien gedaan wordt, of heel dweperig, zij wou graag een overzicht maken wat "objectief" was.
    Volgens eigen zeggen heeft ze alle therapien zelf ondergaan (onder het motto: je hoeft er niet in te geloven om te zien dat het werkt).

Ik heb het nog niet gelezen of gezien in de boekwinkel maar het wektte wel mijn interesse!
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Leeftijd
    36
    Dagboek Berichten
    1

Re: De Zweefmolen (Susan Smit)

lachtherapie heb ik geen ervaring mee, lachmeditatie daarintegen G-E-W-E-L-D-I-G!!!! dat is zo onwijs lekker.. naja vind ik dan, genoeg mensen die het gewoon niet kunnen hahaha

verder moet ik maar eens naar dit boek uit gaan kijken, susan schrijft in elk geval erg goed

Re: De Zweefmolen (Susan Smit)

Ik ben ook een fan van haar boeken. Ben nu het boek over wijze vrouwen aan het lezen, leest weer heerlijk weg.

Bladwijzers

Forum Rechten