Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 27

Topic: endurance beugels, waar te vinden?

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

endurance beugels, waar te vinden?

iemand enig idee waar je goede en niet te dure endurance beugels kan kopen of bestellen.
    Ik ben heel nieuwschierig wat het verschil is in prijs-kwaliteit en of iemand al ervaring heeft met een bepaald merk.

T'is niet dringend, maar als de beugels van mijn nieuwe zadel op termijn niet blijken te bevallen ga ik endurance beugels eraan hangen. Het is toch al een endurance zadel dus...

Liefst zou ik er hebben met van de brede onderkanten waar je voeten lekker veel steun op hebben, of is dat net geen goed idee?

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Re: endurance beugels, waar te vinden?

Ik heb EZ rides. Ze zijn gekocht bij http://www.buitenzinnig.nl . Ik vind ze heerlijk!

Ik heb bij Evenaars zadel een stel hele fijne endurancebeugels erbij gekregen. Die heb ik eraan laten hangen, en ze bevallen mij veel beter dan de westernbeugels. Ik kreeg eerst wel pijn onder mijn voeten, verzette mijn voeten veel vaker. Ik vind het heerlijk zo'n breed voetenbed

Hier kan je ze ook kopen. Maar echt goedkoop zijn ze niet. (even naar beneden scrollen)
    http://www.cavaletti-horse.com/cms.php?entry=186&lid=8

Actief Forumlid Pablo's Avatar
    Aangemeld
    May 2006

Ik heb ook de Ez rides kunststof bruin zonder korf, bevallen prima Oja, heb ze bij Goedhard gekocht.

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Trea, welke heb jij dan? Als ik de link open krijg ik een hele pagina vol spullen...

Ik heb andere hoor. Ik heb geen idee waar Evenaar die vandaan heeft. Ze zijn niet zo lichtgewicht als de EZ rides. Ik bedoelde echter wel de EZ rides met de link. Ik had jouw bericht helemaal niet gezien haha, we adverteren dus met dezelfde

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

EZ rides zijn er ook in verschillende soorten.. ik heb bijvoorbeeld (net als Pablo) de kunststof zonder korf ivm het gewicht! Er is ook een stalen variant en beide soorten kunnen ook nog uitgebreid worden met korf..
    Het brede voetbed is ook wat mij zo aantrok! Vindt het zalig rijden met allerlei verschillend schoeisel!

Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

EZ rides zijn dus duidelijk goedgekeurd. Ze zijn inderdaad redelijk duur. Maar kwaliteit kost geld denken we dan maar.

Misschien nog andere beugels aan te raden?
    Dan kan ik qua prijs eens vergelijken.

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

ik zweer bij flexriders.

Kosten 95 euro en zijn bij

http://www.goedhard.nl
    http://www.equestriannomads.nl
    http://www.outdoorriding.nl

te krijgen.

ik heb de podiumbeugel zonder korf, ook lekker breed voetbed

hihi volgens mij had evenaar een verzameling beugels... want ik heb mijn beugels ook overgenomen van evenaar... (toch evenaar ?? of benik nu in de war met iemand anders...)

ook te koop bij goedhard

Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Bedankt allemaal. Heb ik al heel wat, ik merk dat dat de prijs allemaal dicht bij elkaar ligt dus dan zal het eraan aan liggen welke het lekkerst zitten.
    Antheman, Ik heb de indruk dat de beugels van flexriders smaller zijn dan de EZ rides. kan dat? Waarom zweer jij bij de flexbeugels?

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Hoi
    Ik heb net precies de ez-rides aluminum gekocht, had ook al een tijdje tegen de prijs aan zitten hikken. Ik heb er gisteren voor het eerst mee gereden, ik vindt ze fijn zitten moet er nog even aan wennen maar ik vindt ze vooral prettig omdat de druk veel beter verdeelt wordt over je voet en er zit een" schokabsober" in. Ik had het idee dat ik veel minder last had van mijn gewrichten, maar dat verschilt so woe so nog wel eens dus ik moet ze nog even wat vaker proberen maar weet zeker dat iker geen spijt van krijg.

Vondt ze nog wel redelijk zwaar (ongeveer 750 gram per paar), als je voor licht gaat kun je beter de kunstofvariant nemen.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ik heb alleen het losse zooltje van de EZride, en dan in (draaibare) spaanse beugels (dus ook met een brede onderkant).
    Beugels heb ik ooit voor een paar euro van Wim overgekocht en de inlages heb ik van de Equitana. Bij elkaar was het nog geen 20 euro.

De spaanse beugels vind ik aan mn dressuurzadel wat mooier dan endurance beugels, maar aan een endurancezadel 'horen' dan wel weer endurancebeugels he

En eigenlijk moet ik mn eigen beugels nog steeds eens netjes oppoetsen, want ze zijn wel erg verroest :$ En het zooltje zit tijdelijk met duct-tape vast, ook niet zo charming
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Boeien! Als het maar lekker zit

Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Haha, Eveline met haar altijd zo slimme oplossingen. Ik vind het toch wonderlijk hoe crea jij bent. Zelf onderdelen zoeken die dan ook nog echt in elkaar passen en perfect blijken te werken. Zou willen dat ik dat ook kon.

Jou beugels staan inderdaar heel mooi bij een dressuurzadel met dat golfpatroon erin.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten