Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 75 van de 91

Topic: Play/birthday Biezenmortel?

Actief Forumlid K-trien's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Re: Play/birthday Biezenmortel?

Ojé... iedereen gaat toch niet afzeggen dat zou spijtig zijn voor maaike...
    Maar, ik had het op het nep-forum ook al gezegd, wij (Sylvia en ikke) kunnen dus ook niet komen. Sylvia heeft nog niet genoeg kunnen oefenen met het laden, dus we kunnen dit niet riskeren!
    Ik vind het heel erg spijtig, volgende keer er een play-day in de buurt is, proberen we opnieuw te komen!

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Ik hoop wel dat je nog een binnenbak achter de hand hebt, want dit is de weersvoorspelling voor zondag:
    70% kans op neerslag, windkracht 6, 5 graden

En het moet doorgaan hoor!!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ja, ik ben dr zeker bij hoor! Alleen dus nog niet met paard, want de trekhaak zit nog niet onder mn bus waardoor ik dus ook geen trailer kan trekken...

heb trouwens wel uitgevonden dat ik geheel legaal met paard en trailer (max 1490 kilo) mag rijden zonder mn E en met E zelfs een trailer tot 1900 kilo, dus dat is wel weer positief
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Jammer katrien! Je komt dus ook niet in je eentje? We bijten niet hoor .
    Ik ga morgen rondbellen voor een binnenbak, als ik die gereged hebt dan is iedereen iig lekker droog bezig! Hopelijk krijgen we in de loop van de week een enorme omslag in het weer en wordt het stralend!
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Aangemeld
    Apr 2004

Elise en Frieno
    Marja en Atli
    Ikke met Sjo
    Mandy met Cheyenne
    Helene met Keri
    Eveline (met Pebbles?)

Dit is er over van het groepje. Qua dagindeling het ik het een beetje zo gedacht. Beginnen 's ochtends met grondwerk, dan pauze 's middags en dan rijden. Als het k*tweer is dan hoop ik een binnenbak te hebben. Is het onverhoopt toch stralend weer dan wilde ik graag gewoon naar buiten gaan (beetje zonde om dan binnen te zitten ).

Is het mogelijk voor iedereen om er zo rond 10 uur te zijn?
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Actief Forumlid mandy's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    Is het mogelijk voor iedereen om er zo rond 10 uur te zijn?
    Nou even een wijziging dus. Vandaag is mijn opa toch nog naar die man gegaan en hij wil mij die ochtend wel brengen.
    Heb je trouwens een route-beschrijving?
    ride like the wind

Actief Forumlid K-trien's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Jah, ik kom dan ook niet in m'n eentje... we gaan nog wat trailer-laden oefenen dan maar. want het is namelijk niet onze eigen van, dus kunnen hem niet altijd lenen en bovendien kan sylvia altijd alleen maar in de weekends overdag. Dus daarom hebben we nooit veel gelegenheid om te oefenen.

Aangemeld
    Apr 2004

Voor adres etc zie http://www.whitesandsranch.nl

Ik hoorde van mijn vader dat er zondag zelfs winterse stormen zijn voorspeld maar dat leek me niet echt kloppen met gisteren toen ze nog vertelde dat de temperatuur omhoog ging en het ging regenen. Ik ga morgen op jacht voor een binnenbak.

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Maaike, ik weet nog niet zeker of ik kan komen. Het gaat momenteel niet zo lekker met mijn gezondheid en mocht ik mij al beter voelen zondag, dan zal paardrijden toch zeker nog niet lukken.
    Ik zit nog even te denken of ik dan wel 's ochtends mee zal komen doen met grondwerk. Doen we dat op het terrein van de White Sandsranch of in het bos?

Aangemeld
    Apr 2004

Hopelijk is het in de binnenbak ;D, anders is het idd in het bos.

Hoop dat je je snel beter voelt

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Oké, dus het is in ieder geval niet in de bak bij jullie op het terrein?
    Ja ik hoop ook dat ik snel wat opknap! Thanks.

Aangemeld
    Apr 2004

Nee, hoezo? Vond je die zo mooi de vorige keer ?

Actief Forumlid mandy's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Hé Maaike,
    even een vraagje hè. Is die bak ver weg of kunnen we er gewoon heen rijden. Ik word namelijk alleen met de trailer weggebracht en dan rijden mijn opa en die man weer aan.
    Zullen we het qua weer maar even een positieve draai geven. Toen ik keer was er nog 80% kans op regen en toen Elise keek nog 70%
    ride like the wind

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    Nee, hoezo? Vond je die zo mooi de vorige keer ?
    Atli wel, die rende er toen spontaan in toen ik naar huis wilde gaan, hihihi!

Nou als het in de bak zou zijn, dan zou ik dus niet zoveel hoeven te lopen. Als we in het bos gaan spelen, dan betekent dat een heel eind wandelen en/of rijden en dat lukt me nu niet, helaas.
    Dus helaas, jullie zullen het zondag zonder mij moeten doen!
    (Als we wel in de bak zouden spelen zou ik ook nog moeten denken of ik wel kwam hoor... op dit moment zou ook dát me nog teveel zijn.)

Aangemeld
    Apr 2004

Hallo Dames,

Ik heb een bak kunnen regelen in Helvoirt! Deze is 60 bij 25 meter (ong). We mogen erin van 10 tot 5 maar moeten hem dan wel delen met de pensionklanten. Ik ben er nu een aantal keer geweest maar het is niet zo druk daar dus dat moet geen probleem zijn.
    De trailers kunnen daar allemaal netjes op het erf (je hoeft dus niet ver te lopen Marja ). Bij mooi weer kunnen we eventueel ook nog het bos in.

Het is wel 20 euro voor hele dag per persoon... Elise, Mandy en ik hebben daar geen probleem mee. Weet niet wat de rest ervan vind?

Voor de mensen die willen komen kijken. Je staat zo wel lekker de hele dag droog!

Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten