Hallo Allemaal!
Misschien is het een beetje voorbarig maar dacht...dan kan iedereen die datum alvast vrij houden in zijn agenda.
Zaterdag 5 Februari ben ik jarig (22 alweer), en nu dacht ik dat het dan wel leuk zou zijn om een playday te organiseren. Omdat dat nu eenmaal gaaf is
en omdat ik toen ik klein en schattig was
ook altijd een buitenrit ging maken als verjaardagfeestje (toendertijd nog op manegefjorden van Van Loon
). Ja ik weet het... feb = winter = koud, maar ach of je nu thuis buiten gaat rijden of in de Loonse en Drunense duinen
.
Aan jullie dus de vraag of jullie zin hebben om te komen!
Wat is het plan? Liefst rijden door de duinen, beetje spelen en de crosshindernissen nemen voor de liefhebbers. Als het absolouut zeikweer is (lees: regent constant) dan in een binnenbak in de buurt wat challenges en liberty. Natuurlijk wordt er gezorgd voor koffie/thee/warme choco (juk..) en taart
![]()
Helemaal gaaf is het als het sneeuwt...dan zijn de duinen zo ontzettend mooi![]()
In beide gevallen doen we een pauze in het midden om op te warmen, of in de kantine van de binnebak of in cafe op de rijroute (alcohol niet toegestaan ivm not drinking and driving)
Dussuh...wie wil er komen?
Vraag twee is naar welke dag jullie voorkeur uitgaat 5 of 6 februari? (evt. week eerder of later kan wat mij betreft ook wel)
Bladwijzers