Van 10 tot 5 ga ik niet halen denk ik. Denk dat ik om een uur of 3 weer moet vertrekken a;s het inderdaad de bak is welke ik denk dat het is, maar dan kan ik nog 5 uur spelen. We maken er gewoon een gezellige leerzame dag van.
Van 10 tot 5 ga ik niet halen denk ik. Denk dat ik om een uur of 3 weer moet vertrekken a;s het inderdaad de bak is welke ik denk dat het is, maar dan kan ik nog 5 uur spelen. We maken er gewoon een gezellige leerzame dag van.
ride like the wind
Ok das mooi! En hopelijk kunnen we dan nog een uurtje het bos in
En allemaal komen kijken en foto's maken en filmen natuurlijk voor de gezelligheid!!
Ik hoop het ook!!Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
Is dr een adres van die bak??
En is het heeeeel erg als ik 10 uur niet haal?
Ja een adres ja, daar ben ik ook benieuwd naar![]()
Stelletje ongeduldiggen....
Het adres is Parallelweg 10 in Helvoirt.
Snelweg van Den bosch naar tilburg of andersom.
Helvoirt eraf en dan waar je de vorige keer in Helvoirt het bordje volgde richting Udenhout ga je nu gewoon rechtdoor. Voor de boerenbond ga je rechts, de straat helemaal doorrijden dan knal je tegen de sprotvelden aan, daar ga je links en dan op het einde van de straat rechts. Dan rijdt je op een weg die parallel loopt aan het spoor en op het einde van die weg is het.
De trailer/vrachtwagen kun je parkeren achter de binnenbak (of naast die van mij).
Er is een kantine met koffie/thee/frisdrank beschikbaar. De paarden kunnen in de pauze in de paddock aka zwembad (er zijn helaas geen stallen vrij, als je wil dat je paard droog staat in de pauze zal ie de trailer weer in moeten...). Er mogen spullen los in de bak voor ons grondwerk als we maar niks op de hoefslag zetten en liberty is toegestaan mits we er geen stalruiters mee hinderen (met andere woorden , dat zullen we maar niet doen als er ruiters in de bak zijn)
Dat was ie weer qua update voor vandaag. Ik heb er zin in!!!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Sorry hoor, ik wist niet dat je boos werd
Ik moet bekennen dat ik wel een beetje ongerust ben over windkracht 7![]()
Maaike, je hebt het super geregeld met die bak enzo, maar het gaat me helaas toch niet lukken om te komen.
Ik wens jullie wel heel veel plezier en ik hoop een op een uitgebreid verslag!![]()
Oh jammer dat je niet komt Marja. Had je graag eens ontmoet, maar dat moeten we dan maar uitstellen voor een andere keer.Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
ride like the wind
Ja Mandy, inderdaad jammer! Ik had je ook wel graag eens willen ontmoeten... Maar er komen dit jaar vast nog wel meer playdays!![]()
Moeten we nog wat meenemen? Leuke 'tools' voor wat tournament oefeningen ofzo? Ik heb al wat koekjes klaargezet om onszelf mee te voeden![]()
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Ik weet niet of we materiaal van hun mogen lenen of dat we alles zelf mee moeten nemen. Kan in ieder geval wel 6 van die skeeler poinnetjes meenemen.Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
ride like the wind
ze hebben springmatriaal...voor de rest, neem maar mee!
Helene heeft me vandaag gebeld dat ze niet komt ivm rukwinden en vervoer van Keri. We zijn dus met zijn 4en (nog meer ruimte voor ons)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Ja als je er toch een positieve draai aan wil gevenOorspronkelijk Geplaatst door Maaike
. Hoop niet dat er meer afvallers zijn, want wat is een playday zonder deelnemers?
ride like the wind
Sorry. Maar ik kan hier niet eens tegen de wind in fietsen, laat staan wat de wind met mn bakje gaat doen. Ik het niet zo'n zin om enorm over de weg te gaan slingeren.![]()
Vorig jaar heb ik bij de brienenoordbrug in de file gestaan omdat er twee trailers omgewaaid waren. Van dat idee word ik ook niet echt vrolijk.
He getsie nee! Dan maar beter een andere keer gaan! Moet je echt niet aan denken!
May the horse be with you!
Bladwijzers