Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 41

Topic: Wim Vonck geen agenda?

Forumlid toddy's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2006
    Leeftijd
    38

Wim Vonck geen agenda?

Misschien een rare vraag en wist ook zo gauw niet waar ik hem moest plaatsen. Maar ik heb de site van hem bekeken en ben er verder wel erg nieuwsgierig naar wanneer hij cursussen en clinics geeft. Nu lees ik natuurlijk hier zo nu en dan wel wat van hem, maar heeft hij zelf geen eigen agenda? Op de site van hun kan ik het namelijk niet vinden. Was er wel benieuwd naar aangezien hun locatie in Drenthe ligt...en dat is nog eens een keer dichtbij
    "If your horse says no, you either asked the wrong question, or asked the question wrong."

Re: Wim Vonck geen agenda?

Op de website staat inderdaad geen agenda, nu je het zegt. Of dit een bewuste keus is of iets anders, zou ik niet weten, maar mail hem anders gewoon even je vraag! Ik ben ook wel benieuwd.

May the horse be with you!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Van 9 tot 16 oktober zitten er een paar forumleden bij Wim. Als je wil, kun je op een dag tijdens die week langskomen om te kijken. Bel wel ff met Wim, zodat hij weet dat er iemand komt. (en wij zelf vinden het ook wel fijn om ff te weten wie er komen kijken)
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Grappig, kort geleden heb ik hen gemaild met dezelfde vraag. Het antwoord van Astrid Vonck was dat een soort van agenda met data op de site niet mogelijk was omdat deze maar 1x per jaar een update krijgt.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Denk dat je hier op het forum nog de meeste informatie over de agenda van Wim kunt vinden
    Alle wimlessen waar forumleden aan meedoen staan hier sowieso aangekondigd.

Ja, dit forum benaderd het meeste Wim's agenda.
    Op grotere evenementen na, geeft Wim geen kleinere clinics/demonstraties elders in het land? Alles gaat via zijn "thuisadres"?

EDIT: ik bedoel geen lessen op locatie, echt een clinic.

Forumlid toddy's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2006
    Leeftijd
    38

@ Calippo, wat houdt die week in dan van 9 t/m 16 okt? ik bedoel, wat wordt er dan zoal gedaan? Want het is voor mij wel redelijk dichtbij, een half uur rijden, dan kan ik misschien wel een keer langs komen, maar weet jij toevallig, wat er welke dag wordt gedaan? En ik heb de dvd binnen gekregen hoor van equisense, ga straks meteen kijken!
    "If your horse says no, you either asked the wrong question, or asked the question wrong."

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

In die week hebben we met 4 mensen les, ieder 2 x per dag ongeveer 3 kwartier. Elke dag wat anders en er is geen vast programma voor.
    Het maakt dus niet uit welke dag je komt kijken. Wel komen er al 2 andere forumleden ook een dagje (of 2) kijken, dus misschien wel leuk om samen te komen dan

Forumlid toddy's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2006
    Leeftijd
    38

Oke, dus dat maakt in principe niet uit, wanneer ik kom kijken. Ik zit zelf wel een beetje met m'n studie ....althans of ik moet gewoon een dagje vrij kunnen nemen **even overleggen met een studiegenootje ** en anders komt het mij het beste uit op de ma, di wo, of do overdag.....kan ik wim ook gewoon mailen, vindt het bellen ook maar raar, ken hem namelijk nog helemaal niet

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    17

hoi Marjolijn.
    je hoeft niet te mailen naar Wim hoor, alle geinteresseerden in zijn lessen zijn welkom bij hen.
    Ik ben er ook met mn paard, dus dan hebben we meteen kennis gemaakt

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Ik ga ook kijken in die week, heb er nu al zin in
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door toddy
    JEn welke dag ga jij kijken timbers?
    Ik ga de donderdag.....ben ik normaal 's middags al vrij dus dan hoef ik maar een half dagje vrij te nemen
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    17

we zijn met 4 personen die 2 keer per dag priveles hebben. dus er zijn de hele dag door lessen. Vanaf half 10 zeg maar tot half 5/5 uur. en s'avonds misschien (als we nog energie hebben) wat spelen in de bak met de paardjes.
    Het maakt dus niet echt uit wanneer je komt.
    En ja, we slapen daar de hele week in de kantine op de grond (brr, krijg het nog koud als ik denk aan de vorige keer, brr)

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Als je Wim regelmatig spreekt en het forum een beetje in de gaten houdt dan weet je wel waar hij zich allemaal mee bezig houdt. Heb net een Wimweekend gehad met een vriendin, was super relaxed met zn 2en. Het 2e weekend en het laatste weekend van november organiseren we met de NVVR Wimweekenden bij hem thuis. De forumlessen van oa Lunteren en Benningbroek staan op het forum, dus zo kan je een beetje in de gaten houden waar Wim mee bezig is. Hij is tegenwoordig ook aanwezig op activiteiten zoals de NH dag in Arnhem. Verder kan je hem altijd mailen met de vraag wanneer hij weer een demonstratie of clinic geeft.

Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    1

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    En ja, we slapen daar de hele week in de kantine op de grond (brr, krijg het nog koud als ik denk aan de vorige keer, brr)
    even een wollen deken meenemen en die op of onder je matras leggen, schelt echt enorm veel koukleumen, ik denk dat ik d'r ook maar eentje meeneem, mezelf kennende

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten