Gezien, ziet er echt mooi en goed uit.
Ga ik ook eens proberen.
Gezien, ziet er echt mooi en goed uit.
Ga ik ook eens proberen.
interessante zaken worden hier aangehaald, maar ik benniet met alles bekend. Dus help me hier aub mee!
Ik kan me nog wel iets voorstellen bij 'energy up', maar wat verstaan jullie bij het richten hiervan en komt dit bij Parelli vandaan? Hangt het richten van je energy direct samen met je navel? Hoe stuur je je energie naar beneden of misschien juist naar boven?
Ik ben nog in Level 1 bezig en ik kan me niet herinneren dat dit ergens aan bod komt. Toch?..
En wie is Chris, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar!
![]()
Wij hebben twee IJslanders, Saedis & Skeggi, en een ondeugende Shet, Juicy.
Hej!
Ikprobeer het gewoon nog eens! Hopelijk wil iemand mijn vragen (typisch die van een beginner) beantwoorden?!
![]()
Wij hebben twee IJslanders, Saedis & Skeggi, en een ondeugende Shet, Juicy.
als je je focus op zijn borst richt en niet op zijn hoofd dan richt je je energie naar beneden. Ik heb ook nog nooit een paard meegemaakt die het fijn vond om de yoyogame te doen. De meeste paarden doen hun hoofd omhoog en drukken hun rug weg.
Hoe subtiel ik het bij shanna ook doe, meestal zie ik toch een vorm van afkeer bij haar als ik haar met d yoyo terugdrijf. Ik ben daar dus ook meegestopt.
Parelli heeft geen problemen met het druk geven op het hoofd, dus in de paketten vind je daar ook niets van terug (integendeel, ze leren je daar juist hoe je zo hard mogelijk de clip tegen je paard zijn kin kan meppen)
Chris= Chris Irwin, http://www.chrisirwin.com, daar kan je ook al die geweldig interessante dvd's bestellen!
May the horse be with you!
Het gaat nu al wat ietsje beter hij doet het minder!!
Julie en Bayard.................![]()
---you can't change the world, but you can change yourself---
Bladwijzers