Weet iemand in de omgeving van apeldoorn waar je parelli spullen kunt aanschaffen?
groetjes inge
Weet iemand in de omgeving van apeldoorn waar je parelli spullen kunt aanschaffen?
groetjes inge
bij Equiplay kan je vanuit heel nederland spullen aanschaffen![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
ja ,maar ik zoek eigenlijk een echte winkel.
ik weet dat je online kunt bestellen.
Naar mijn weten zijn er geen winkels waar Parelli spullen verkocht worden. Dat zul je w.s. toch via het internet moeten doen.
www.crystal-carving.com
dan zit er denk ik ook niks anders op.
of misschien zijn dat soort producten meer bij manege,s die iets met natural horsemanship doen te koop zijn.
ik ga op onderzoek uit.
niet dat ik huiverig ben tegen internetwinkels of zo,maar ik wil graag zien wat ik
koop .
Equiplay heeft wel een aantal verdeelpunten, waarvan ik er eentje ben. Maar ik zit in Wijchen, dat is niet echt bij jou in de buurt.![]()
Er zijn hier in de buurt vast wel mensen bij wie je even mag kijken en voelen.
Started!
Dat wou ik net zeggen. Kom maar voelen![]()
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Als je Amersfoort nog tot omgeving Apeldoorn rekent, dan is dat wel een punt waar je kunt kijken en kopen![]()
Echte paardenwinkels waar GOED NH-materiaal te koop aangeboden wordt zijn er nog niet. Soms hangt er wel ergens in een winkel een leadrope of een touwhalster, maar vaak zijn dit materialen die uit de westernwereld komen en niet goed geschikt zijn voor Parelli. te dikke halsters, te slappe leadropes zonder leven erin etc.
De meeste winkels weten niet eens wat een leadrope is... als je er in de gemiddelde ruiterzaak naar vraagt is het antwoord : Ehhhh, wat bedoel je???
Je zou ook op paarden evenementen kunnen gaan kijken. Op de NH dag in Arhem had je veel kunnen zien en voelen, en op het Horse event was er de stand van Parelli, Voest en Monty Robert. Maar ja, dat is nu een beetje mosterd na de maaltijd![]()
Kijk op <!-- w -->http://www.nieuwboer.info/paarden<!-- w --> voor foto's !!
Witte en Orlanda zijn geweldig!!!
Ik verzorg de hoeven van mijn paarden zelf!
8 oktober kun je naar Ermelo! Daar sta ik met een stand![]()
Oh, wat leuk, kun je naar Andor en Merrit zwaaienOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
wat is er dan te doen in ermelo? en waar in ermelo
nou heb ik wel genoeg info..bedankt iedereen
Op 8 oktober is er in Ermelo een feestdag van de NVVR (http://www.vrijruiter.nl) op het KNHS centrum met verschillende lezingen en shows die iets te maken hebben met trektochten.
Bladwijzers