Ik wil best een leuk filmpje laten maken van Auk en mij, maar ik heb geen idee hoeveel MP mijn camera heeft.
Ik wil best een leuk filmpje laten maken van Auk en mij, maar ik heb geen idee hoeveel MP mijn camera heeft.
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Nrml gezien staat dit altijd op je kodak zelf hoor..en als het al niet op je kodak staat dan zeker op het doosje!!Oorspronkelijk Geplaatst door Auky
![]()
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Weet ik, maar het doosje e.d. heb ik niet, het is de camera van mijn vader. Het stond ooit op de camera zelf, maar da's niet meer leesbaar..
Ik ga eens kijken of ik 'm op i'net kan vinden, hihi.
edit: gevonden. Helaas, 4.0MP.
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Fer, hier op het forum staat ergens een @ liberty filmpje van mij en Ryona, ben je daar wat mee? Is dezelfde pixel als datgene je al eens gekregen hebt van mij...
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Ik heb er nog wel van déclan als ietisie pietsie veulen deed toen al veulentraining met hem miscchien wat van die filmpjes?
Voor alle duidelijkheid.
Natuurlijk wil ik de beeldkwaliteit hoog houden maar dat wil nog niet zeggen dat je moet twijfelen aan je eigen film kwaliteit. Gewoon insturen. Kan ik altijd ja of nee zeggen. Nu kan ik dat niet. Assuming noemen jullie dat toch.
Kan altijd wel wat mindere kwaliteit hier en daar eventueel in de effecten verstoppen.
Nogmaal ; Insturen !!!!!!!
Groetjes
Fer
Ik heb een nieuwe camera, ik heb eignelijk geen idee of hij filmpjes kan maken![]()
Fujifilm FinepixS 5600
Zit er een rond knopje op met plaatjes?
En zo ja is een van die plaatjes het symbool van een videocamera?
Zo ja dan kun je filmpjes maken als je camera op die stand staat!
Gewoon op het knopje drukken waar je normaal een foto mee maakt en de rest gaat vanzelf
Edit: op website van fuji gekeken maar volgens mij zit er een videostand op van 30 seconden
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ja! Verhip! een rond knoppie met plaatjesOorspronkelijk Geplaatst door Timbers
Een videoding ,als ik het goed kan zien hoor!!!
Lachu! Maar wat moet ik nu filmen?![]()
merrit die bitloos de bak sleeptOorspronkelijk Geplaatst door Antheman
![]()
The darkest hour is befor it get light!!!
dat was ook meteen mijn eerste gedachteOorspronkelijk Geplaatst door Elianne
![]()
Nou, dan heb ik wat te doen he![]()
waar kan ik deel 1 vinden ben namelijk heel benieuwd,
misschien als ik straks level 1 af heb ik ook iets instuur![]()
NH filmpje Deel 1!!Oorspronkelijk Geplaatst door simone.vdm
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
wauw wat ontzettend cool!!! dat jullie dit zijn!!
een paar kleine dingen vind ik jammer, geen intro en einde en helaas geen namen bij paarden en ruiters (nou weet ik nog niet wie wie is!!)
over een tijdje als ik meer over parelli weet en kan zal ik ook wel een filmpje insturen echt cool!!
Bladwijzers