Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: zadeltassen bevestigen

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

zadeltassen bevestigen

Ik heb een vraagje. Heb vandaag m'n stowaway zadeltassen binnengekregen, zodat 'k van het weekend op trektocht kan gaan... Het zijn zadeltassen die je vooraan het zadel moet bevestigen.

Is er iemand die weet hoe je die tassen aan een barefoot of randoll's moet bevestigen?

Re: zadeltassen bevestigen

Hey Willeke, ik heb ook zadeltassen besteld van Stowaway (achterop het zadel), en wil als het goed bevalt, die voor vóór nog bestellen.
    Heb jij er ook zolang op moeten wachten? (ik heb ze 3 augustus besteld, en nog niet binnen)

Als je ze eraan hebt hangen (sorry, heb geen idee hoe het moet), wil je dan eens een foto hier neerzetten? Ik ben erg benieuwd namelijk. Welke kleur heb je?

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Hey Willeke, ik heb ook zadeltassen besteld van Stowaway (achterop het zadel), en wil als het goed bevalt, die voor vóór nog bestellen.
    Heb jij er ook zolang op moeten wachten? (ik heb ze 3 augustus besteld, en nog niet binnen)

Als je ze eraan hebt hangen (sorry, heb geen idee hoe het moet), wil je dan eens een foto hier neerzetten? Ik ben erg benieuwd namelijk. Welke kleur heb je?
    Jemig, bij wie heb je besteld joh?

Equestrian nomads

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Equestrian nomads
    Phoe, daar heb ik ook vaak besteld. Ik heb 1 keer 3 weken op een bestelling moeten wachten , nl mijn Carousselbroek. Die moest op maat en kleur gemaakt worden en uit amerika komen.

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

héhé nee heb totaal niet moeten wachten... ze waren nog in stock... Zodra de bestelling binnen was heb 'k ze aangekregen heb dus maar een week moeten wachten...

Heb die van mij ook bij equestrian nomads besteld. Heb ze in het zwart.

Zal er een foto van trekken als ze eraan hangen... phoe... er zitten zoveel riempjes aan da'k niet weet waar welk riempje bevestigd moet worden... en vanavond moeten die al mee

Hé Willeke, waar blijven de foto´s??

Ik heb mijn tassen nog niet! Allemaal excusus, ze moesten uit Amerika komen het zou wel oktober worden. Of ik begrip ervoor kon opbrengen. Daarna niets meer gehoord. Afgelopen week heb ik ze een mail gestuurd dat ik ze niet meer hoef. Jee, in augustus besteld en nu nog niet. Niet meer normaal. Moet nou wel op zoek naar nieuwe. Kent iemand nog een webwinkel waar ze stowaway tassen verkopen?

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Hé Willeke, waar blijven de foto´s??

Ik heb mijn tassen nog niet! Allemaal excusus, ze moesten uit Amerika komen het zou wel oktober worden. Of ik begrip ervoor kon opbrengen. Daarna niets meer gehoord. Afgelopen week heb ik ze een mail gestuurd dat ik ze niet meer hoef. Jee, in augustus besteld en nu nog niet. Niet meer normaal. Moet nou wel op zoek naar nieuwe. Kent iemand nog een webwinkel waar ze stowaway tassen verkopen?
    Bianca doet ze ook. Maar ik denk dat ze allemaal bij dezelfde leverancier inkopen.

Ik heb wel een site voor je, kun je rechtstreeks in de States inkopen. Als je dat doet, wil ik graag iets meebestellen!

http://www.horsesdacor.com/

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

Trea 'k heb de zadeltassen nog niet kunnen gebruiken omdat 'k eigenlijk niet zoveel hoefde mee te nemen... Dus ook nog geen foto's van de zadeltassen.... Maar ik zal ze binnenkort eens aan het zadel bevestigen zodat je het eens kan zien.
    Heb mijn gekocht via deze website: http://www.equestriannomads.nl/

Die van mij waren toen in stock, dus had 'k ze binnen de 14 dagen (verzending binnen Nederland zal wel vlugger gaan waarschijnlijk)

Actief Forumlid Pablo's Avatar
    Aangemeld
    May 2006

Bij Goedhard hebben ze ook Stowaway zadeltassen.

Bladwijzers

Forum Rechten