Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 22 van de 22

Topic: Verhuizen

Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Re: Verhuizen

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hem verhuisd. Het klinkt idd niet gek hoor.

En als hij daar lekker op zn plekje staat zal jij je helemaal goed voelen. Lekker toch dat hij nu dichtbij staat.
    Succes ermee!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005

Bij ons staan de paarden ook overdag buiten en 's nachts binnen en hoewel de meeste van jullie het niet met me eens zullen zijn, heb ik nooit gemerkt dat ze het echt vervelend vinden om 's nachts naar binnen te gaan. Uiteraard is 24/7 natuurlijker, maar je doet hem er heus geen kwaad mee hoor ! Onlangs heb ik een aantal keer meegemaakt dat mijn jonge verzorgpaardje (die wel 's nachts buiten blijft) zich echt schrap zette toen ik hem 's avonds weer naar het land toe bracht, hij wilde echt niet. En dat terwijl zijn kudde nogwel gewoon buiten stond !

Succes met je verhuizing. Kun je hem zien vanuit je woonkamer ? Da's gezellig !

En nog een voordeeltje: je gaat nu tijd overhouden om mijn kant op te komen!
    Wanneer kom je??
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2005

Wat lees ik nou???

Ik begrijp je helemaal. Maar je kan jezelf helaas niet in tienen delen zoals we allemaal weten. Hoe graag je dat ook weleens zou willen. En Bruutje krijgt het goed aan de overkant! Toch??

Maar ik kan me voorstellen dat je de gezelligheid gaat missen.Doe ik ook! Mis jullie heel erg!!

Forumlid toddy's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2006
    Leeftijd
    38

Tja...lastige keuzes zijn dat altijd, ik zit zelf momenteel ook zo hoor. Je moet de voor- en nadelen voor je zelf afwegen. En daarbij in eerste instantie aan 't paard denken, maar zeker jezelf niet vergeten. Ik denk dat jij in ieder geval een juiste keuze hebt gemaakt. Zoals ik dat lees. Zelf heb ik ook best een leuke stalling waar toddy nou staat (nog maar sinds apr. 06) alleen baal ik er best van dat hij de komende winter niet de weides op kan. Wel enkele uren in de paddocks, maar niet lekker in de weides...Maar goed dat is jou toppic, dus ga niet verder op mijn eigen in, maar vind dat je een juist weloverwogen besluit hebt genomen!
    "If your horse says no, you either asked the wrong question, or asked the question wrong."

Actief Forumlid Monties baasje's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Leeftijd
    49

Succes met verhuizen!
    Laat je nog wel weten hoe het op zijn nieuwe plekje bevalt?

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten