Pagina 9 van de 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 135 van de 145

Topic: Hoe was de NH dag in arnhem?

Re: Hoe was de NH dag in arnhem?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
    Dendro Fleur, was jij diegene op t paard die steeds omhoog wilde komen?
    als dat zo is, heb ik je gezien!
    Nee, ze bleef met haar beentjes op de grond al vond ze de bosjes wel een beetje griezelig. Ik reed op een kleine bruine KWPN-er met een blauw shirt en bruine broek en leren laarzen. Ik heb mezelf op een foto met Trea zien staan maar kan hem nu niet vinden.

Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Hey marianne, jóu ben ik niet tegengekomen! Ik heb je naam wel op een lijst zien staan bij equisense/equiplay! Jammer hoor, had je andere paard ook wel eens willen zien! Ga je nog aanpassingen aan het zadel laten doen?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door kellybelly
    Hey marianne, jóu ben ik niet tegengekomen! Ik heb je naam wel op een lijst zien staan bij equisense/equiplay! Jammer hoor, had je andere paard ook wel eens willen zien! Ga je nog aanpassingen aan het zadel laten doen?
    Ik heb jou wel gezien. Maar wij zaten bovenop de tribune en jullie liepen met zijn 3 beneden voorbij. Verder heb ik je ook niet gezien. Misschien heb je wel mijn paard gezien. Een gewone donkerbruine merrie die achter de patatkraam stond.

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Ohh Elinke foei, zomaar die foto ergens ertussen planten dat ik hem zowat gemist had. Wat een stoer die foto, ben jaloers, want heb steeds getracht Honza te schaken, want wilde een hoeftekening van Gaston voor boven mijn bed
    www.crystal-carving.com

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door DendroFleur
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
    Dendro Fleur, was jij diegene op t paard die steeds omhoog wilde komen?
    als dat zo is, heb ik je gezien!
    Nee, ze bleef met haar beentjes op de grond al vond ze de bosjes wel een beetje griezelig. Ik reed op een kleine bruine KWPN-er met een blauw shirt en bruine broek en leren laarzen. Ik heb mezelf op een foto met Trea zien staan maar kan hem nu niet vinden.
    Deze toevallig??

Inderdaad. Zo lijkt het nog heel wat maar van de zijkant zie je dat ik zo krom als een banaan zit. Probeer er op te letten maar het is wel lastig. Ben een beetje stijf in mijn bekken ben ik bang. En die oren....ze zijn zo mooi dat ik er altijd in loop te turen en dus tegen iedereen aan knal.

Mwah.. maak je niet druk. Ik ben net op clinic geweest bij Marijke de Jong en die zei telkens: de ruiter kijkt tussen de oren van het paard door

Thanks Elise! Echt gave foto's op die fotosite van Marcel Knaapen! Vooral van de Wimles zijn er hele mooie bij.

May the horse be with you!

Ohja nog een kleine bijdrage van mij. Mooi plaatje van Wim en Allegra vinnik.
    En Chris Irwin tijdens de roundpennsessie met de polomerrie maandagavond, waarbij hij haar door prikkelen van de girth-area overtuigt de aandacht en haar hoofd bij hem te houden. Hetgeen werkte

May the horse be with you!

Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Hé wat stom, ik heb Marcel helemaal niet zien rondlopen! Prachtige plaatjes heeft hij weer geschoten!
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Welke zal ik bestellen bij Marcel van mij met mn Frientje

Actief Forumlid Ebby's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Nacino, ik vind die eerste foto wel mooi (was trouwens wel onder de indruk van je paard hoor, wat een mooierd!).
    Grappig hoe iedereen zo'n workshop als die van Josien anders beleeft. Zo vroeg ik mij erbij af of het eigenlijk wel mogenlijk is om op deze manier recht te richten, afgezien van het feit dat ik het ondanks de theorie nog steeds niet goed kan zien. Ik zie nog steeds niet goed of een paard al dan niet rechtloopt, en als ie dat niet doet hoe ie dan scheef loopt. Zag eigenlijk `ook niet hoe ik nou precies die schouder recht ervoor zou moeten zetten. Zag alleen dat Sunny opzei ging, of een een of t ander ei liep ipv een beetje rond. Maar goed, dat kan aan mij liggen hoor .
    Desondanks vraag ik me ook af of je een paard niet meer bevestiging zou moeten geven dat dit " de juiste" houding is. De rechte houding is waarschijnlijk minder prettig voor m ivm bijvoorbeeld verkeerde bespiering en zou hij die echt gaan aannemen als hij die leert kennen? Ik betwijfel het, maar goed, daar open ik anders wel een ander topic over (als ik tijd heb, morgen ofzo)

Actief Forumlid Ebby's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
    Skey... Ik stond met Hester achter het bankje waar Lacuna op zat.. Hester stond bij 'die irritante boom'(haar eigen woorden ) en verhuisde naar 'achter de vuilnisbak' Leo van Tré stond naast mij...
    Hmm, nu ben ik wel niewschierig eigenlijk, gezien het feit dat ik het gros van de tijd naast lacuna zat... (ik was te herkennen aan mijn donkerbruine dreads met geel/rode/oranje oid haarband in).

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Jij was met een zwarte shet aan het stoeien!

Idd, dat weet ik ook... niet veel van gezien, want jij zat toch ook in de eerste groep Ebby?

Pagina 9 van de 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten