Nee jou heb ik inderdaad niet gezien, tenminste, ik had een vermoeden, maar heb jou eigenlijk nooit duidelijk op een foto gezien.
Nee jou heb ik inderdaad niet gezien, tenminste, ik had een vermoeden, maar heb jou eigenlijk nooit duidelijk op een foto gezien.
Ik vond de NH dag ook weer erg leuk! Vorig jaar was ik er ook maar was toen nog maar zo kort (actief) op het forum dat ik amper iemand kende. Nu dus wel en ik vond het hartstikke leuk zoveel mensen te ontmoeten. Met Myracara/Nicky heb ik heel gezellig gekletst, Elineke gesproken en ook ik was verbaasd dat je/ze klainer bent dan ik dacht. Ook mijn bewondering en respect dus voor hetgeen je met je pony`s doet!
Verder heb ik nog een hoop mensen meer gesproken, demo`s gezien en de workshop Centered Riding gedaan (van half 11 tot half 12. Heel interessant! Ik kan weer even vooruit qua infoen heb ook nog twee Honza sticks (van die dunne kleine soepele ) en een Equiplay halster ingeslagen
Ik was trouwens al vanaf donderdag in Arnhem in een huisje met een paar mensen van het forum om de cursus van Honza te zien. Dat was ook heel gezellig en leerzaam. Ik kan er voorlopig weer even tegen voor wat betreft motivatie en informatie![]()
ten eerste...
de mensen die mij hebben gespot ik was toch echt met issiem! (isla) is die dan niet herkent?![]()
en ik vond het erg vermoeient om chris irwin bij te blijven omdat het heel veel info was, misschien wel erg zinvol maar ik ben meer van de pratische kant en kan daar geen mening over geven.
wim vond ik erg leuk!!! en zeker de twee hulpjesen vond het erg grappig dat ik niet de enige was die sjobrend niet goed uit kon spreken..hihi en wat ik erg tof vond was dat hij ook aangaf dat het paard niet echt goed meegaf en het ook daarmee deed en dus zich daarop aanpaste naar mijn idee!
in tegenstelling wat ik bij honza het idee had. Tis geweldig om te zien wat die paarden laten zien maar toen ik een paar keer mn eigen filmpje terug keek viel het vele staart gezwiep, oren in de nek en ook zeker de kleine bokjes me steeds meer op en als ik dan af en toe zijn gezicht erbij las gaf me dat erg het idee dat ie eigelijk dacht...kom op werk mee paard we moeten een show opvoeren...en dus totaal niet het echt horseman gevoel.
Nee en dat liggen vond ik toch ook erg ver gaan! en dan ook nog dat je marjolijn (dochter van trea) ziet dat meneer zn paardejes parkeert in de trailer en ze vastbind aan het touwhalster...![]()
Ik vond het knapper om te zien wat maaike met sjobrend voor elkaar kreeg bij de wim demo...met het idee van..fjorden staan toch wat bekent als "de slome niet al teveel aandacht aan je besteden" paardjes maar hoe oplettend en vol enthousiasme ik hem zag verbaasde me echt!!! erg leuk om te zien!
Veel forum mensen gezien, maar echt geen idee wie...wel marianne!!! die ik me zo niet had voorgestelt, maar was erg leuk om eens te zien!!! En die amy...ow zo cool paard!!!!! op de terugweg reed ik met trea en fam mee terug en het rommelde wat in de trailer dus bij een tankstation gestopt om te checken..had ze een hooibaal verplaatst schijnbaar onder haar voeten en dat stond wat onprettig met je voorbene erop, maar dat was het dan ook...toen het was verholpen was het ook goed en thuis stapt ze net zo rustig uit de trailer alsof ze het allemaal dagelijks doet!!! Ik ken ook de wat RBnere amy maar daar was wat ik heb gezien niks van te merken op de nhdag!![]()
ffkes het bewijs dat lotty en josje er echt wel waren..![]()
(wisten jullie niet he dat ik deze had gemaakt hihi)
zie in de rode cirkel links josje en rechts lotty
Een foto van ons
Ik kan hem helaas niet zien
Er staat:
'This image or video has been moved or delted. Photobucket'
En dat je een foto had gemaakt wisten we inderdaad niet haha.
Zou je hem nog een keer kunnen posten?
Dan kan Antheman meteen even zien wie wij nou waren![]()
Peaches, jij verwoordt precies hoe ik Honza ook heb beleefd die zondag! Natuurlijk is het vreselijk knap en indrukwekkend wat hij laat zien, maar kippenvel kreeg ik er niet van. Dat was anders bij het zien van Wim met zijn witte paard, dat was een blije meneer met een blij paard die samen aan het spelen waren!
Verder vond ik de ideeën van Josien wel aardig, ik heb later ook nog even met haar staan praten. In eerste instantie ging het mij vooral om de kaptoom die ze bij de demo gebruikte, maar in het gesprek kwam toch ook weer de bevestiging dat ik met Kate moet streven naar samenwerking zonder enige dwang. Nou ja, bekend verhaal inmiddels.
Ik heb onbewust Lacuna bezig gezien met de shet tijdens hun "Wim-les". Verder heb ik heel wat mensen herkend terwijl ik op de tribune zat of rondliep. Zowiezo viel Amy me meteen op, met Trea ernaast en Marjolein erop. Verder zag ik Fer filmen en heb ik Elineke ook gezien tijdens de Honza demo, maar om nou dwars door Honza heen te bleren vanaf de tribune...
Wel jammer dat ik verder weinig mensen gesproken heb op deze buitengewoon informatieve en insprirerende dag! Volgend jaar doe ik dat toch anders!!!
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Gewoon gedaan hebben, was toch blijkbaar niet veel soepsOorspronkelijk Geplaatst door Jossie
... (sry
![]()
)
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Ik was er ook .
Ik heb een hele leuke dag gehad. Ik was vooral onder de indruk van Wim Vonck , wat een leuke vriendelijke man zeg .
En Maaike , ik ben helemaal verliefd geworden op jouw fjord , wat een leuk paard heb je .![]()
Ik vond de show van Honza wel heel erg goed , maar je kon wel zien dat zowel Honza als Gaston wat 'uitgeblust' waren . Dit was de eerste keer dat ik ze in het echt heb gezien , dus ik was wel onder de indruk van hun band . Ik heb zijn show met mijn telefoon gefilmd , misschien als ik het terugzie dat ik dingen anders zie ?
Ik heb heel de dag min of meer bekende gezichten gezien , toen ik mijn Equisence dvd kocht zag ik een bekend gezicht maar wist je naam niet . En achter de Equiplaystand ook weer 2 bekende gezichten , maar wie was nou Eveline ? Ik ben nog een aantal keren iemand tegengekomen waarvan ik op de terugweg in de auto pas de naam wist.......Antheman . Ik heb ook Brenda op afstand rond zien 'huppelen' , maar was steeds te laat om je aan te spreken .
Op het eind van de dag zag ik nog Elineke en heb nog even een praatje met haar gemaakt .
Al met al een super leuke dag gehad en ik kom volgend jaar zeker weer .
Over Balki , m'n SuperShet :
Nee hoor , hij is niet dik .
Hij zit gewoon vol met karakter .
Ja calippo, dat klopt!
En ik vroeg nog, zal ik mn forumnaam erbij zetten, wat ik ook gedaan heb
Kheb toch regelmatig met shet over het terrein gehobbeld, dus het valt me op dat er zo weinig mensen hem gezien hebben.
Jossie, je zult je wel rotgelachen hebben bij de wimles. Nog gezien dattie bij wim begon te rollen? Écht een shetlander hoor.
Nou ja, volgend jaar zijn we gewoon weer van de partij, dus als je dan een zwarte shettie ziet lopen met een wit touwhalster, trek me ff aan mn jas, dan kun je hem op je gemak bekijken, kroelen, knuffelen enzovoorts!
Groetjes, Lacuna
Leuke men-pony zoekt verzorgster => http://www.nhforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=18477
<!-- m -->http://www.begeleidendhorsemanship.tk<!-- m -->
Heb een heerlijke dag gehad samen met een vriendin en mijn vriend. Zelfs die hield het vol en dat wil toch wat zeggen![]()
Een poos terug is mijn zadel opgevuld en is de manier zoals mijn singelstoten liepen aangepast en ik was wel benieuwd of dat die man een beetje verstand van zaken had. Heb nu dus met een pad eronder gereden en voor een dressuurzadel viel het mee. Wel wat meer druk aan de voorkant maar meestal was dat meer. En hij was in het midden gelukkig niet te hard opgevuld. Wel bleek mijn boom te breed te zijn. Beetje slordig als je een zadel bij je paard aan laat passen.
Ook was er over mijn houding wat te zeggen. Teveel met gebogen onderrug en te weinig gebruik maken van mijn buikspieren. En natuurlijk was mijn paard weer niet voorwaarts maar daar heb ik vaker last van als ik in den vreemden rij. Zal mijn spanning wel zijn.
Ik vind het trouwens wel schitterend zoals de paddocks geregeld zijn. Lekker in de schaduw, een natje en droogje erbij. Volgens mij vinden de paarden het ook een dagje uit.
Was jij ook bij die zadelpasclinic dan? In welke groep zat je.. 1 of 2?
In groep 2. Volgens mij heb je kennis gemaakt met mijn paard![]()
O Whahahaha was dat jouw paard.Later realiseerde ik me dat ik heel veel geluk had, want in een reflex gaf ik hem een tik terug op zijn bil. Daar had hij weer heel verbolgen op kunnen reageren hihi. Maar gelukkig deed ie dat niet.
Ik heb nog staan kijken naar de gelpad die onder jouw zadel uitkwam ja. Die van je vriendin heb ik niet meer gezien, hoe was de ligging van haar zadel? Ik was nog wel benieuwd overigens, maar moest al vrij snel door naar de volgende workshop.
Sorry trouwens voor mijn ongelukkige rijdenWij rijden nooit in een bak, en het viel bar tegen.
uhhm ja, daar waarde ik en naomi(ebby) ook nog rond gheghe... ik mocht het paard dat geen rondjes wilde lopen opvoedenOorspronkelijk Geplaatst door nienke07
En Naomi heeft met sunny gewerkt (beide in de eerste groep)
Ik ben wel gewend om in een bak te rijden maar zelfs met zijn 2e-en rijden we dan nog tegen elkaar aan. Zit ook altijd in de oren te turen. En op zich was er genoeg ruimte. Zat een beetje te balen dat mijn paard niet lekker wilde lopen maar ach daar ging het ook niet om. Voelde mezelf dus ook een flinke kluns.Oorspronkelijk Geplaatst door trea
Mijn vriendin had geen paard bij. De andere was dus ook voor mij een onbekende.
Ik schrok wel toen Ramoon uithaalde. Het kan soms een echte kattekop zijn. Niet tegen mensen want die zijn wel aardig, maar andere paarden moeten voor madam aan de kant .
Bladwijzers